۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کارخانه سیمان سفید با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان در شهرستان دیّر ایجاد می شود
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

کارخانه سیمان سفید با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان در شهرستان دیّر ایجاد می شود

بوشهر- باستین امور معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: کارخانه سیمان سفید با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان در شهرستان دیّر ایجاد می شود.

علی باستین در حاشیه بازدید از محل اجرای طرح کارخانه سیمان در آبدان شهرستان دیر در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به ویژگی‌های شهرستان دیر اظهار داشت: این شهرستان در عرصه تجارت دریایی، کشاورزی، پرورش آبزیان و تولید محصولات گلخانه‌ای و معادن از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت ارزشمندی که دیر بویژه در حوزه معادن برخوردار است، ایجاد کارخانجات مرتبط، نقش موثری در بهبود وضعیت اشتغال خواهد داشت.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر از ساخت کارخانه سیمان سفید در دیر خبر داد و تصریح کرد: این طرح با ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان طراحی شده است.

باستین با تأکید بر تسریع در واگذاری زمین برای سرمایه‌گذار طرح سیمان سفید در دیر اضافه کرد: ۱۰۰ هکتار زمین ساحلی برای مشارکت مردم بومی دیر در امر پرورش آبزیان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: استعلام های لازم از محیط زیست و منابع طبیعی و آب منطقه ای و گاز و صمت و سایر دستگاه ها و نهادهای ذیربط برای اجرای این طرح اخذ شده و به حول و قوه الهی، دهه فجر کلنگ زنی این پروژه انجام می شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود بیش از ۲۰۰ اشتغال مستقیم و ۴۰۰ اشتغال غیر مستقیم با راه اندازی این کارخانه محقق شود.

باستین ابراز داشت: حوزه اقتصادی استان از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پشتیبانی و حمایت لازم را خواهد داشت و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

کد خبر: ۲۶۹٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha