۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
 زنجان امن‌ترین استان کشور برای سرمایه گذاری است
رئیس سازمان صمت زنجان:

زنجان امن‌ترین استان کشور برای سرمایه گذاری است

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان ورود سرمایه گذاران خارجی به استان طی دو سال اخیر را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: زنجان جزو سه استان امن کشور برای سرمایه گذاری است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به  ۱۰ تیرماه روز صنعت و معدن، گفت: سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درصدد این است تا  با اجرای پروژه های صنعتی رتبه استان را از حیث مجموع شاخص های صنعتی ، معدنی و تجاری در کشور به تک رقمی برساند.

وی اظهار کرد: جذب و ورود سرمایه گذاری های جدید به استان ، احیای واحدهای راکد ،افزایش شیفت کاری واحدهای موجود و تکمیل و راه اندازی طرحهای نیمه تمام از اولویت های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سالجاری است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه توسعه صنایع معدنی استان بر مبنای تکمیل زنجیره ارزش افزوده مورد تاکید سازمان صنعت، معدو تجارت استان اسـت، گفت: برای تحقق این امر مهم از تمام ظرفیت ها استفاده خواهد شد.

فغفوری از فعالیت یک هزار و ۲۲۳ واحد تولیدی و صنعتی در زنجان خبر داد و گفت: براساس آخرین آمار بیش از ۴۳ هزار و ۲۰۰ نفر در این واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول فعالیت هستند. 

وی ابراز داشت: در سال جاری سه پروژه صنعتی در زنجان به بهره برداری می رسد و در این میان سرمایه هزینه شده برای این تعداد پروژه بیش از سه هزار میلیارد تومان است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان گفت: با راه اندزی این سه پروژه صنعتی برای افراد زیادی در استان اشتغال ایجاد می شود.

فغفوری ورود سرمایه گذاران خارجی به استان طی دو سال اخیر را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: زنجان جزو سه استان امن کشور برای سرمایه گذاری است.

کد خبر: ۲۶٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha