۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
بازار خودرو بهم ریخت| دنا ۹۰ میلیون تومان گران شد

بازار خودرو بهم ریخت| دنا ۹۰ میلیون تومان گران شد

قیمت خودروهای مونتاژی مانند لاماری از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان و هایما از یک میلیارد ۴۳۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش بازار، سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: در روزهای گذشته بازار آرام خودرو به هم ریخته و قیمت انواع خودرو در بازار افزایش قابل توجهی داشته است، این افزایش قیمت خودرو در حالی رخ داد که در ۶ ماه گذشته در برخی محصولات خودروسازان داخلی، هیچگونه افزایش قیمتی در بازار تجربه نشده بود.

با طرح مسأله عرضه مازاد تولید خودروسازان با نرخی کمتر از ۵ درصد حاشیه بازار، بلافاصله قیمت برخی خودروهای داخلی بین ۵ تا ۱۵ درصد افزایش یافت و قیمت خودروهای مونتاژی نیز افزایش قابل توجهی یافته است، به عنوان مثال قیمت کوئیک ساده از ۳۵۰ میلیون تومان به حدود ۳۹۰ میلیون تومان و قیمت دنا اتوماتیک نیز از ۸۱۰ میلیون تومان به بیش از ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین قیمت خودروهای مونتاژی مانند لاماری از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان و هایما از یک میلیارد ۴۳۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

کد خبر: ۲۶۹٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha