۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
افزایش سودآوری ۵۱ درصدی شبصیر در ۹ ماهه

افزایش سودآوری ۵۱ درصدی شبصیر در ۹ ماهه

شبصیر با سرمایه ثبت شده  ۲۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه به ازای هر سهم ۳۷۴.۵ تومان سود شناسایی کرده  که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد افزایش داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ به ازای هر سهم ۳۷۴.۵ تومان سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد افزایش داشته است.

«شبصیر» با سرمایه ثبت شده ۲۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۹۳۶ میلیارد تومان سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.
همچنین طبق ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ هیات مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان به مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی ارایه شده است.
در حال حاضر برای محصول گرانول ABS تقاضا در حدود ۱۲ تا ۱۴ هزار تن مازاد بر تولیدات داخلی وجود دارد که بر همین اساس واردات انجام می شود. از این رو برای خرید گرانول ای بی اس چه در بورس کالا و چه در خارج از آن رقابت زیادی وجود دارد و قیمت ها بیشتر شبیه قیمت های شبه انحصاری هستند.
به نحوی که هم اکنون این محصول شبه انحصاری در بازار حدود ۹۰ هزار تومان خرید و فروش می شود. در حالی که تا پیش از حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومان و جایگزینی آن برای مواد اولیه به رقم ارز نیمایی یعنی حدود ۳۸۵۰۰ تومان قیمت های زیر ۸۰ هزار تومان در هر کیلو بوده است.
شبصیر با پی بر ایی ۶ به ازای هر سهم در ۶ ماهه ۳۰۴ تومان سود ساخته و در تابلوی معاملات هم در سه ماهه بازدهی ۱۶ درصدی ثبت کرده و در یک ساله هم بازدهی ۳۲ درصدی کسب کرده است.

کد خبر: ۲۶۹٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha