۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
«توسعه فرآوری» رویکرد دولت سیزدهم در استان سمنان است | دوری از خام فروشی
رییس سازمان صمت استان سمنان در گفت‌وگو با بازار؛

«توسعه فرآوری» رویکرد دولت سیزدهم در استان سمنان است | دوری از خام فروشی

سمنان- احمدی، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه رویکرد دولت در استان توسعه فرآوری در بخش معدن و صنعت است، گفت: تعداد واحدهای فرآوری معدنی پنج برابر شده است.

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه یکی از مهمترین رویکرد های استان سمنان دوری از خام فروشی است، تاکید کرد: دوری از خام فروشی با توسعه رویکرد های فراوری در بخش های مختلف محقق شده است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تعداد واحد های فرآوری معدنی استان سمنان از سه به ۱۴ رسیده است، تاکید کرد: رشد پنج برابر فرآوری در استان نشانه‌ای از تاکید دولت بر دوری از خام فروشی است.

رییس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه واحد های فرآوری استان به توسعه اقتصادی و اشتغال نیز کمک می‌کنند، گفت: دولت تاکید ویژه‌ای بر فرآوری محصولات تولیدی به خصوص در بخش‌های معدنی استان دارد.

احمدی با بیان اینکه سمنان در زمره استان های پیشرو در زمینه فرآوری و دوری از خام فروشی است، گفت: از واحدهای فرآوری در استان حمایت می شود.

وی با بیان اینکه طی ۹ماهه امسال ۷۲ فقره مجوز معدنی در استان صادر شده است، ابراز کرد: ۲۸ فقره از این تعداد پروانه بهره برداری بوده است.

رییس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه ۱۴ فقره گواهی کشف در استان صادر شده است، گفت: ۱۲ میلیون تن ذخیره معادنی است که گواهی کشف برای آنها صادر شده است.

احمدی با بیان اینکه این میزان افزایش ذخایر معدنی در استان سمنان، توسعه خوب اقتصادی را رقم خواهد زد، بیان کرد: ۳۰ فقره پروانه اکتشاف معدنی نیز صادر شده است.

کد خبر: ۲۶۹٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha