۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
افت درآمد اوان در ۹ ماهه ۱۴۰۲
بازار گزارش می دهد؛

افت درآمد اوان در ۹ ماهه ۱۴۰۲

شرکت مبین وان کیش در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۱۹.۲ میلیارد تومان سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت مبین وان کیش در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ به ازای هر سهم ۰ ریال کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ درصد افت داشته است.

اوان با سرمایه ثبت شده ۴۵ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۱۹.۲ میلیارد تومان سود شناسایی کرده است.

گزارش ماهانه اوان نشان می دهد که در مرداد ۱۴۰۲ موفق به فروش ۱۶ میلیارد تومان محصول شده که نسبت به ماه گذشته رشد ۲۰ درصدی داشته است.

میانگین فروش ماهانه شرکت تا پایان این ماه مبلغ ۱۴ میلیارد تومان بوده که فروش این ماه نسبت به میانگین فروش ماهانه ۱۵ درصد بیشتر بوده است.

مجموع فروش شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ مبلغ ۶۸ میلیارد تومان ثبت شده است.

شرکت در آخرین برآورد خود، پیش بینی فروش ۲۶۸ میلیارد تومانی با حاشیه سود ناخالص ۸ درصدی برای سال مالی ۱۴۰۲ را داشته که توانسته تا پایان مرداد ۱۴۰۲ حدود ۲۵ درصد بودجه خود را از لحاظ مبلغ فروش، پوشش دهد.

همچنین پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه مورد پذیرش قرار گرفته است

سرمایه فعلی شرکت ۴۵ میلیارد تومان است و با ۵۶۷ درصد افزایش سرمایه قرار است که سرمایه شرکت به مبلغ افزایش سرمایه ۲۲۵ میلیارد تومان برسد.

محل تامین افزایش سرمایه شرکت مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی است که برای اصلاح ساختار سرمایه، توسعه فعالیت ها در زنجیره ارزش با راه اندازی مراکز داده، مشارکت در کسب و کارهای نوپا و ایجاد پشتوانه مالی با خرید ملک اداری بکار گرفته می شود.

کد خبر: ۲۶۹٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha