۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
خط انتقال دوم گاز به اردبیل ۳۰ درصد پیشرفت دارد
مدیرعامل گاز اردبیل:

خط انتقال دوم گاز به اردبیل ۳۰ درصد پیشرفت دارد

اردبیل- متین، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: احداث خط انتقال دوم گاز به استان اردبیل با پیشرفت ۳۰ درصد در حال اجرا است.

میرسعید سید متین در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: این پروژه که از شهریورماه عملیات اجرایی آن شروع شده، با سرعت در حال انجام است و بیش از ۷۰ درصد قطعات آن اعم از لوله و اتصالات تأمین شده است.

وی تصریح کرد: به رغم سختی کار و کوهستانی بودن منطقه، مهندسان و کارگران تلاش می کنند تا این پروژه را در سریعترین زمان تکمیل و به پایداری گاز استان کمک کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در کنار اجرای این پروژه، خط انتقال گاز به شمال استان نیز به طول ۱۹۲ کیلومتر در حال اجرا است که در چهار مرحله و فاز شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود.

سید متین افزود: از سمت سه راهی اردبیل به گرمی به طول ۷۶ کیلومتر و با تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه در حال اجرا است که سه ماهه اول سال آینده شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: فاز دوم نیز از سمت پارس آباد به شهرک گلخانه ای به طول ۲۴ کیلومتر و با تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در مرحله اجرا و عملیاتی شدن است.

سید متین اضافه کرد: در فاز سه و چهار نیز تلاش بر این است تا اصلاندوز و سایر تأسیسات توسعه صنعتی در پارس آباد از گاز پایدار بهره مند شده و امکان استفاده از انرژی پاک فراهم آید.

وی بیان کرد: تلاش ما بر این است تا به پیمانکاران این پروژه در تزریق اعتبارات مورد نیاز کمک کنیم تا این طرح های توسعه گازرسانی به پایان رسیده و استان اردبیل در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل یادآور شد: گاز از جمله زیرساخت های مهم و اساسی است که با انتقال خط دوم امیدواریم پایداری منابع و تأمین نیازمندی صنایع را شاهد باشیم.

کد خبر: ۲۶۹٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha