۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
دلایل اختلاف در سودهای پرداختی سهام عدالت به مردم
رییس اتحادیه سهام عدالت اعلام کرد؛

دلایل اختلاف در سودهای پرداختی سهام عدالت به مردم

ساری- توکلی، رییس اتحادیه سهام عدالت کشور درباره دلیل اختلاف در پرداخت سودسهام عدالت بین مشمولان توضیح داد.

عسکر توکلی در گفت وگو با خبرنگار بازار با اشاره به این که یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر دارای برگه سهام هستند ولی از دریافت سود و عضویت جاماندند، تعیین تکلیف جاماندگان را جزو برنامه ها بیان کرد و گفت: این طرح به نتیجه رسید و شرکت هایی برای واگذاری به سهام عدالت مشخص شده است.

وی افزود: در حال مشخص کردن تعداد سهام برای واگذاری به جاماندگان هستیم که در جلسات بعدی با کمیسیون سهام عدالت تصمیم گیری می شود.

وی درباره وضعیت تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان نیز گفت: شورای عالی بورس سامانه ای را راه اندازی کرد ولی مردم دسترسی راحتی به آن ندارند و برای دریافت خدمات به دفاتر پیشخوان و کافی نت ها مراجعه می کنند.

توکلی درباره تفاوت در پرداخت سود سهام عدالت به مشمولان گفت: برخی از افراد مددجویان نهادهای حمایتی هستند که سود آنان متفاوت است اما بیشتر تفاوت در پرداخت ها ناشی از اقدام و تخلف دولت قبلی است.

رییس اتحادیه سهام عدالت یادآور شد: در دولت های قبلی ۵۰۰ هزار تومان از سهام مردم کسر شد درحالی که ارزش واقعی این سهام کسرشده امروز ۱۵ میلیون تومان است و در حال پیگیری هستیم تا سهام کسر شده به سبد مردم برگردد.

وی ادامه داد: همچنین دولت قبلی در اقدامی دیگر سود پرداخت شده در دولت های نهم و دهم را از ارزش سهام عدالت مردم کسر کرده بود.

کد خبر: ۲۶۹٬۵۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha