۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
سرمایه‌گذاری ۷۴۰۰ میلیاردی در شهرک های صنعتی قزوین
مدیرعامل شهرک های صنعتی قزوین خبر داد؛

سرمایه‌گذاری ۷۴۰۰ میلیاردی در شهرک های صنعتی قزوین

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌ّهای صنعتی قزوین گفت:‌ تا پایان سال ۱۴۰۲ در مجموع هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین صورت می‌گیرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، رضا صفاری در جریان بازدید از پروژه های عمرانی و زیربنایی شهرک صنعتی کوهین بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۵ پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: تا پایان امسال هم مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال دیگر جهت تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی جدید هزینه خواهد شد و بنابراین در سال ۱۴۰۲ در مجموع هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین صورت می‌گیرد.

رئیس هیئت مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین یادآور شد: این اعتبارات یادشده برای اجرای پروژه های احداث تصفیه خانه فاضلاب، شبکه‌های آبرسانی، برق‌رسانی، گازکشی، مخابرات، احداث پست های برق، توسعه فضای سبز، راه‌سازی، جدول‌گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر در تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را شامل می‌شود.

صفاری با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری‌های دولت برای آماده‌سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه‌گذاران بخش تولید وجود دارد، ادامه داد: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی بستر لازم برای جذب سرمایه‌گذار در این نقاط ایجاد شده است.

کد خبر: ۲۶۹٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha