۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹
۴۱ واحد تولیدی و صنعتی در بوشهر وارد مدار شد| ایجاد ۶۹۹ شغل جدید
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۴۱ واحد تولیدی و صنعتی در بوشهر وارد مدار شد| ایجاد ۶۹۹ شغل جدید

بوشهر- باستین معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی در بوشهر وارد مدار شده از ایجاد ۶۹۹ شغل جدید در استان با احداث این واحدها خبر داد.

علی باستین در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه زیرساخت های صنعتی و تولیدی و اقتصادی استان بوشهر مورد توجه و تاکید مسئولان و مدیران استان بوشهر قرار دارد و در دو سال اخیر شاهد اقدامات موثری در این عرصه بوده ایم.

وی افزود: احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد در استان بوشهر از اقدامات مهم در بهبود وضعیت اشتغال جوانان استان است و این روند با شتاب خوبی تداوم دارد.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تسهیلات مناسبی برای راه اندازی طرح های تولیدی و صنعتی در استان تدارک دیده شده و با رفع موانع تولیدکنندگان، امسال واحدهای صنعتی ارزشمندی به بهره برداری رسیده است.

باستین یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی در استان بوشهر راه اندازی شده که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان برای این طرح ها سرمایه گذاری شده است.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این واحدها، تعداد ۶۹۹ شغل جدید در استان بوشهر ایجاد شده که با توسعه طرح ها، میزان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در استان بوشهر، افزایش می یابد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تلاش برای ارتقای کیفیت تولیدات بومی استان بوشهر و بهبود وضعیت صادرات محصولات تولیدی شرکت ها و کارخانجات استان در دستور کار قرار دارد و امیدوارم، درآمد ارزی تولیدکنندگان استان بالاتر رود.

باستین ابراز داشت: استاندار بوشهر در دو سال اخیر، در راستای حمایت از تولیدکنندگان استان، اقدامات موثری انجام داده و انتظار داریم، با وارد مدار شدن واحدهای راکد و نیمه راکد در استان، میزان اشتغال، بهبود یابد.

کد خبر: ۲۶۹٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha