۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
اتمام پروژه راه‌سازی« ملاسرا-شفت» نیازمند ۲هزار میلیارد تومان اعتبار است
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

اتمام پروژه راه‌سازی« ملاسرا-شفت» نیازمند ۲هزار میلیارد تومان اعتبار است

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه راهسازی« ملاسرا-شفت» به طول ۱۰ کیلومتر نیاز است.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی، با بیان اینکه سه پروژه مهم راهسازی در شهرستان طارم در دست اجرا است، گفت:عملیات اجرایی پروژه راهسازی« ملاسرا- شفت » در طارم،سال ۹۱ آغاز شده و از پروژه های مهم استان است.

وی به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: طول پروژه ملاسرا – شفت « ۱۰۰ کیلومتر» بوده که« ۴۴ کیلومتر» آن داخل پروژه بناب به منجیل می باشد و« ۵۶ کیلومتر» باقیمانده از سه راهی سرخه دیزج آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی« ۱۰ کیلومتر» از آن حدفاصل سه راهی سرخه دیزج تا تقاطع کوهکن با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان کلید خورد و در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد،تصریح کرد: برای اتمام پروژه به ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و امیدواریم با تخصیص و تامین به موقع اعتبارات این پروژه به اتمام برسد و ادامه پروژه بعد از تقاطع کوهکن و شهر آببر در حوزه استان گیلان منوط به اخذ مجوز از سازمان محیط زیست کشور و طرح مصوب میسر خواهدبود.

اسماعیلی، با اشاره به اینکه پروژه« ملاسرا- شفت» برای استان‌های گیلان و زنجان یک ضرورت مهم و اساسی است، یادآور شد: با اجرایی شدن سریع این پروژه تردد بین استانی کاهش می یابد.

وی،با بیان اینکه محور «ملاسرا-شفت » می‌تواند کریدور ارتباطی بین استان‌های شمالی با شمال غرب کشور باشد، گفت: این راه ارتباطی در بهبود وضعیت گردشگری و اقتصاد دو استان مؤثر خواهد بود.

کد خبر: ۲۶۹٬۲۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha