۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
سرعت کند تامین زیر ساخت ها در اینچه برون | مبالغ تصویب شده قابل توجه نیست
رئیس اتاق بازرگانی گرگان انتقاد کرد

سرعت کند تامین زیر ساخت ها در اینچه برون | مبالغ تصویب شده قابل توجه نیست

گرگان- یوسفی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گلستان با بیان اینکه سرعت ایجاد زیر ساخت ها در منطقه آزاد اینچه برون کند است، گفت: مبالغی که بدین منظور تصویب می شود، قابل توجه نیست.

امیر یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه منطقه آزاد اینچه برون در سفر دور دوم هیئت دولت به گلستان عدد قابل توجه ای نیست.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گلستان افزود: منطقه ای که توسعه زیر ساخت های آن چند هزار میلیارد هزینه دارد، تامین چنین رقم هایی نمی تواند توسعه قابل قبولی را رقم بزند.

به گفته وی، مسلما برای جذب سرمایه گذار در این منطقه نیازمند توسعه زیر ساخت ها هستیم.

وی بیان کرد: شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک در منطقه آزاد قرار دارد و طبق دستور استاندار باید جزوی از منطقه آزاد باشد.

یوسفی گفت: در حال حاضر هیئت مدیره منطقه آزاد در حال پیشبرد اقدامات زیر ساختی در این منطقه هستند اما سرعت عمل بسیار کند است.

وی معتقد است راه اندازی منطقه آزاد قطعا برای استان ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد و توسعه و اشتغالزایی را به ارمغان می آورد.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان تاکید کرد: خط ریلی منطقه آزاد به کشورهای آسیای میانه و روسیه متصل بوده و از این حیث می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

وی در خصوص تامین آب، برق و گاز گفت: در حال حاضر موضوع تامین بخشی از آب مورد نیاز منطقه آزاد از تصفیه خانه ها و سد نرماب مدنظر است، همچنین موضوع تامین بخشی از برق مورد نیاز هم از نیروگاه علی آباد مطرح شده است.

کد خبر: ۲۶۹٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha