۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
بررسی وضعیت تکنیکالی و بنیادی نماد حکشتی

بررسی وضعیت تکنیکالی و بنیادی نماد حکشتی

حکشتی علاوه بر عوامل بنیادی و تکنیکال پول هوشمند خوبی را تجربه می کند.

بازار؛ گروه بورس: حکشتی یکی از بنیادی ترین نمادهای بازار سرمایه است، این نماد به علت بزرگ بودن و به عبارتی لیدر بودن در گروه حمل و نقلی بسیار مورد توجه فعالان بازار است و این نماد در سال ۹۸ سود بسیار خوبی را عاید سهامداران کرده است.

مهدی میرزایی کارشناس بازار سرمایه درباره حکشتی می گوید: شاخص گروه «حمل و نقل» بیشتر تحت تاثیر ارزش بازار شرکت کشتیرانی است. این شاخص تقریبا منطبق با بازدهی شاخص کل بورس از مرداد ماه ۹۷ تا امروز بیش از ۱۴۰۰درصد رشد کرده است. در مدت مشابه شاخص کل نیز از ۱۰۰ هزار واحد به یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد رسیده است، اما نکته این مقایسه آماری، انطباق نداشتن بازدهی بازار نسبت به سهام «حکشتی» است و همین مساله این روزها حکشتی را به یکی از سهام جذاب بازار تبدیل کرده است؛ سهمی که می‌توان به آن لقب جامانده بازار را داد.

حکشتی در کنفرانس اطلاعاتی اخیر و شفاف سازی اعلام کرده که تجدید ارزیابی ندارد. حکشتی راه ستران را خواهد رفت. طبیعی است انجام امور رسمی تجدید ارزیابی در داخل شرکت زمان می برد. اما برد با سهامداران صبور است. قیمت  #حکشتی هم که رشد کرد و به قیمتهای بالای ۱۰ هزار تومان رسید ، تجدید ارزیابی در حکشتی رونمایی خواهد شد. زمانی تجدید ارزیابی رونمایی و بصورت رسمی اعلام می شود که قیمت سهام رشد کرده و به اصطلاح درشت گردد.

ورود پول هوشمند به حکشتی
 دیروز ۹۹.۰۴.۰۸ ،خرید_گروهی ۴ کد حقیقی در ساعت ۱۱:۲۹ جمعاً به مبلغ ۷ میلیارد و ۶۴۵ میلیون  تومان در #حکشتی هر کدام به مبلغ ۱ میلیارد و ۹۱۱ میلیون تومان به قیمت ۳۹۸۳۰ ریال  در صف خرید و امروز  ۹۹.۰۴.۰۹ ،خرید گروهی ۲۷ کد حقیقی در ساعت ۱۱:۱۱ جمعاً به مبلغ ۵ میلیارد و ۱۱۰ میلیون  تومان در حکشتی هر کدام به مبلغ ۱۸۹ میلیون تومان به قیمت ۴۱۰۰۰ ریال در مثبت ۲.۹

حکشتی با حجمی  ۶ برابر میانگین حجم ماه معادل ۱۰۹ میلیون برگ سهم با صف خرید معاملات امروز را به پایان رساند.

اهداف تکنیکالی حکشتی 
حکشتی هدف های ۴۷۰۰ تومان و ۵۷۰۰ تومان را در آینده ای نزدیک پیش رو دارد و می تواند به هدف های مورد اشاره شده به دقت برسد، حکشتی امروز نیز پرقدرت به سمت اهداف خود رفته و یک مقاومت در محدوده ۴۷۰۰ تومان دارد که اگر از آن عبور کند به راحتی تا ۵۷۰۰ بالا خواهد رفت.

کد خبر: ۲۶٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha