۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
۱۰۰ درصد خدمات وزارت نیرو در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه می‌شود
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات وزارت نیرو:

۱۰۰ درصد خدمات وزارت نیرو در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه می‌شود

دهستانی منفرد، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت نیرو گفت: ۱۰۰ درصد خدمات وزارت نیرو در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه می‌شود.

به گزارش بازار، آزرم دهستانی منفرد با اشاره به اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر این که تنها دو وزارتخانه نیرو و دادگستری تاکنون ۱۰۰ درصد خدمات خود را به صورت الکترونیکی در بستر پنجره واحد خدمات دولت هوشمند ارائه کرده‌اند، گفت: خدمات حوزه مشترکان مانند درخواست‌های انشعاب و صدور قبوض آب و برق از بیشترین موارد مراجعه مردم است.

وی با ابراز خرسندی از عملیاتی شدن طرح پنجره خدمات دولت هوشمند در دولت سیزدهم، افزود: خدمات دولت هوشمند مسیری امن و موثر جهت دسترسی برخط از اقصی نقاط کشور به خدمات دولتی است و در همین راستا، مجموعه صنعت آب و برق با هدف گسترش عدالت، حذف تشریفات غیرضروری، کاهش بروکراسی اداری و صرفه‌جویی در وقت و هزینه مشترکان، الکترونیکی‌سازی فرایندها و بهره‌گیری از فناوری‌های روز را همواره در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت نیرو اضافه کرد: بر این اساس همه شهروندان ایرانی می‌توانند با ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir و هدایت به پنجره واحد خدمات وزارت نیرو، خدمت مورد نظر خود را دریافت کنند.

دهستانی منفرد در خصوص عملکرد وزارت نیرو در صدور الکترونیکی مجوزها نیز خاطر نشان کرد: این وزارتخانه در طول یک سال گذشته با حداقل تأخیر در صدور مجوزها همواره در صدر جدول عملکرد درگاه ملی مجوزهای کشور قرار داشته است و سال گذشته نیز وزارت نیرو به عنوان اولین دستگاهی بود که به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند متصل شد و از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر: ۲۶۹٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha