۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
موضوع نحوه تسویه دیون دولت بابت یارانه جبرانی نانوایان به بانک سپه به کمیسیون تلفیق ارجاع شد
بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳؛

موضوع نحوه تسویه دیون دولت بابت یارانه جبرانی نانوایان به بانک سپه به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

نمایندگان موضوع هزینه‌های پرداخت شده از محل منابع داخلی بانک سپه بابت یارانه جبرانی نانوایان تا پایان سال ۱۴۰۲ که مطابق اسناد بانک سپه به تأیید وزارت اقتصاد می‌رسد، را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

به گزارش بازار، نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه یکم بهمن) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، با تشخیص رئیس جلسه با ارجاع بند الحاقی تبصره (۱) ماده واحده این لایحه موافقت شد.

دربند الحاقی ارجاعی تبصره (۱) ماده واحده آمده است؛ هزینه‌های پرداخت شده از محل منابع داخلی بانک سپه بابت یارانه جبرانی نانوایان تا پایان سال ۱۴۰۲ که مطابق اسناد بانک سپه به تأیید وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌رسد، بدهی دولت به بانک سپه محسوب می‌شود. دولت موظف است نسبت به تسویه این دیون در سال ۱۴۰۳ تا سقف یکصد و هشتاد هزار میلیارد (۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از طریق انتشار اوراق مالی اسلامی، واگذاری سهام و تسویه از محل واگذاری انواع گواهی سپرده کالایی نفت خام، میعانات گازی و انواع سوخت مایع اقدام نماید. بابت یارانه جبرانی نانوایان در سال ۱۴۰۳ ردیف مشخصی تا سقف یکصد و نود هزار میلیارد(۱۹۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال در ردیف مصارف هدفمند سازی یارانه‌ها منظور تا از طریق بانک عامل به حساب نانوایان پرداخت گردد.

کد خبر: ۲۶۸٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha