۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
رشد ۴۰ درصدی سود وکار در ۹ ماهه

رشد ۴۰ درصدی سود وکار در ۹ ماهه

وکار طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۱۲۶۲ میلیارد تومان سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت بانک کار آفرین در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ به ازای هر سهم ۲۷.۴ تومان سود شناسایی کرده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.
وکار با سرمایه ثبت شده ۴۶۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۱۲۶۲ میلیارد تومان سود شناسایی کرده است.
برساس آخرین گزارش ماهانه ۱۳ بانک بورسی و فرابورسی در مجموع ۴۷٫۵ هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی محقق کرده اند که بانک کارآفرین با کسب سهم ۳ درصدی در موقعیتی قرار گرفته که نشان می دهد در خدمات بانکی برنامه های خوبی اجرا کرده، همچنین طبق داده ها ۱۳ بانک بورسی و فرابورسی در هشت ماهه سال جاری معادل ۹۰ درصد از کل سال ۱۴۰۱ در آمد عملیاتی محقق کرده اند که بر رشد سودآوری بانک ها دارد.
گزارش ها تراز عملکردی بانک کارآفرین در بین بانک های بورسی رتبه ۹ قرار دارد و سهمی ۲ درصدی در صنعت بانکداری دارد، در حالی که ارزش بازار آن به حدود ۵ درصد می رسد.
همچنین در نسبت سود تسهیلات ریالی بانک های بورسی با رشدی ۲۸ درصدی در ۸ ماهه سال جاری در جایگاه ۹ ایستاده و در سایر شاخص ها هم موقعیت نسبتا خوبی دارد، به گونه ای که در مقایسه منابع ریالی و ارزی در بین بانک های منتخب با رشدی ۲۶ درصد رتبه قرار گرفته است.
در حال حاضر بانک کارآفرین با پی بر ای ۶ در گروه بانکی موقعیت مناسبی دارد، زیرا میانگین پی بر ای گروه هم در همین محدوده قرار دارد، از طرف دیگر بانک کارآفرین به واسطه ظرفیتی که برای افزایش سرمایه دارد می تواند به رشد درآمدی خود ادامه دهد

کد خبر: ۲۶۸٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha