۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
معرفی انواع لیفتراک ۳ تن

معرفی انواع لیفتراک ۳ تن

انواع لیفتراک ۳ تن شامل لیفتراک های دیزلی، دوگانه سوز و برقی می باشد که در این پست بررسی می شوند.

به گزارش بازار، لیفتراک یا Forklift یکی از تجهیزات اساسی و بسیار مهم در کارخانه ها است زیرا می توان از آن برای حمل یا جا به جایی مواد یا کالا های سنگین استفاده کرد. همچنین با استفاده از این وسایل از وارد شدن خسارت یا آسیب هنگام حمل بار ها جلوگیری می شود و این مسئله باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد شد. انواع لیفتراک ۳ تن یکی از تناژهای مختلف لیفتراک است که بر پایه نوع سوختی که مصرف می کند به چند بخش می توان آن ها را دسته بندی کرد. قبل از استعلام قیمت و خرید لیفتراک پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را به دقت مطالعه کنید.

لیفتراک دیزلی ۳ تن

استفاده از لیفتراک دیزلی ۳ تن در کارخانه ها یا شرکت ها فواید و مزایای فراوانی دارد و به بهره وری در تولید یا انبارداری کمک می کند. این مدل دارای ساخت و طراحی جذاب و خاص است و از موتور قدرتمند بهره می برد. همچنین برای انتقال بار به صورت عرضی در فضا های کوچک که لیفتراک نمی تواند به راحتی حرکت کند، از ساید شیفت استفاده می کند. این مدل از دکل سه کشو بهره می برد که تا ارتفاع ۴.۵ متر بالا خواهد رفت. این دستگاه ها با بهره گیری از سوخت دیزل به کار خود ادامه می دهند.

در نتیجه برای انتقال بار های سنگین با حجم بیشتر قدرت مورد نیاز را خواهند داشت. این مورد کارایی آن ها را در محیط های وسیع و پهناور افزایش می دهد. همچنین این قدرت بیشتر، اجازه می دهد دستگاه بار هایی که حجم یا وزن بیشتری دارند را به راحتی بالا ببرد. تمام این موارد باعث می شود خریدار هزینه بالاتری نسبت به بقیه مدل ها برای نگهداری از این لیفتراک بپردازد. همینطور این امکان وجود دارد که بخاطر گاز هایی که تولید می کند در فضا های کوچک تر دارای محدودیت باشد.

https://arkajam.com/products/۳ton-diesel-forkliftt/

لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز

لیفتراک ۲ گانه سوز ۳ تن، یک گزینه عالی و به صرفه برای خریداری است زیرا این دستگاه از دو سوخت گاز و بنزین می تواند استفاده کند. یکی از ویژگی های این مدل این است که در دو فضای داخلی و خارجی کارخانه ها، مفید و قابل استفاده هستند.

همچنین لیفتراک های دوگانه سوز دارای موتوری با صدای کم هستند که به آسایش و آرامش کارکنان در محیط کاری می افزاید. با توجه به دوگانه سوز بودن دستگاه شما می توانید زمانی که یکی از سوخت های ذکر شده در دسترس نباشد از سوخت دیگر برای راه اندازی دستگاه استفاده کنید و از طرف دیگر در دمای منفی ۲۰ درجه نیز می توانند به کار خود ادامه دهند، تمام موارد اشاره شده باعث کارایی بیشتر این لیفتراک خواهند شد.

لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز

لیفتراک برقی سه تن

این نوع لیفتراک ها از باتری به عنوان منبع انرژی خود استفاده می کنند. داشتن صدای کم یکی از مزایای این دستگاه است. همچنین با استفاده از برق در مصرف سوخت یا انرژی صرفه جویی خواهد شد. در نتیجه از آلودگی هوا جلوگیری می شود. اینگونه روغن کمتری مصرف شده و به این شکل هزینه های دستگاه نیز کاهش می یابد.

 لیفتراک برقی ۳ تن برای کار کردن به باتری احتیاج دارد که این باتری قابل شارژ شدن است و این مسئله به این معنی است که دیگر نیازی به هزینه ای برای تعویض قطعه مکانیکی نیست. در واقع زمانی که شما باتری دستگاه را شارژ می کنید، برق مصرف می شود اما باز هم این هزینه کمتر از سوخت های دیگر خواهد بود.

لیفتراک های برقی به علت داشتن سیستم های الکترونیکی پیشرفته، از قیمت بیشتری برخوردار هستند اما از طرف دیگر هزینه های مربوط به نگهداری و مراقبت از این دستگاه ها، کمتر از مدل های دیگر که سوخت مصرف می کنند، است. این لیفتراک برای جا به جایی یا انتقال بار هایی که وزن کمتری دارند یا سبک هستند در فضا های داخلی کارخانه ها، فروشگاه ها یا مراکز دارویی استفاده می شود.

قیمت انواع لیفتراک ۳ تن

قیمت أنواع لیفتراک سه تن به عواملی مانند برند و شرکت تولید کننده، ویژگی های مخصوص هر برند یا نوع سوخت مصرفی آن که در بالا به آن اشاره شد، بستگی خواهد داشت. اما در حالت عمومی قیمت لیفتراک ۳ تن از ۱.۵ میلیارد تا ۲.۵ میلیارد متغیر است. همچنین یکی از شرکت هایی که به صورت تخصصی به ساخت لیفتراک می پردازد، شرکت آرکا جم شرق است که می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: ۳۵۵۵ – ۰۵۱

کد خبر: ۲۶۸٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha