۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
قیمت انواع سیم خاردار در تولیدی حصار بافت و آشنایی با کاربردهای آن

قیمت انواع سیم خاردار در تولیدی حصار بافت و آشنایی با کاربردهای آن

امروزه، سیم خاردار به وسیله‌ای ارزان برای حصاربندی و ایجاد امنیت تبدیل شده است.

به گزارش بازار، امروزه، سیم خاردار به وسیله‌ای ارزان برای حصاربندی و ایجاد امنیت تبدیل شده است. به‌طوری که، از آن در تمام فضاها و مکان‌های مختلف استفاده می‌شود. تفکر رایجی که درباره‌ این محصول وجود دارد، کاربرد محدود آن است. باید بگوییم که باتوجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های انواع سیم‌های خاردار، امروزه کاربردهای گسترده‌تری برای آن ایجاد شده است. هرکدام از انواع سیم‌های خاردار برای کاربردهای مشخصی طراحی و تولید شده‌اند. با این کار، می‌توانند نتیجه دلخواه‌تان را از نصب این محصول دریافت کنید. یکی از نکات مهمی که موجب افزایش تقاضا برای این محصول شده است، قیمت به‌صرفه و مناسب آن در تولیدی حصار بافت است. حصار بافت، با تولید انواع سیم‌های خاردار باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه، نقش پررنگی را در عرضه این محصولات ایفا می‌کند.

سیم خاردار چیست؟

در حال حاضر، صنایع مختلفی در زمینه تولید مقاطع فولادی فعالیت می‌کنند. سیم خاردار نیز یکی از انواع محبوب و مشهور مقاطع فولادی به‌شمار می‌رود. سیم خاردار درحقیقت، سیم‌های مفتولی است که از طریق روش‌های خاص ایمن می‌شود. این سیم در روند تولید به تیغ‌های تیز مجهز شده تا بتواند امنیت موردنظر را برای شما ایجاد کند.

امروزه، از فناوری‌های پیشرفته‌تری برای تولید سیم خاردار استفاده می‌شود. تولید این محصولات توسط دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود که فناوری آن شباهت بسیاری به فناوری تولید توری دارد. باتوجه به این موضوع، کارگاه‌های تولید سیم خاردار به‌صورت فضایی جداگانه درنظر گرفته می‌شوند.

این محصول از ویژگی‌های مختلفی برخوردار است که آن را به محصولی کاربردی تبدیل کرده است. برای تولید سیم خاردار از مواد باکیفیت و مقاوم استفاده می‌شود؛ ازاین‌رو، امکان نصب آن در شرایط آب‌وهوایی مختلف و فضای باز وجود دارد. علاوه‌بر مقاومت بالا، می‌توانید آن را در ضخامت موردنظر تهیه کنید. این مورد یکی‌دیگر از ویژگی‌های مهم سیم‌های خاردار است.

انواع سیم خاردار

پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از تولید و عرضه سیم خاردار، افراد بسیاری برای تهیه این محصول مشتاق شدند. بنابراین، تولیدکنندگان فعالیت‌های خود را در زمینه افزایش کیفیت و کارایی آن آغاز کردند. این امر منجر به طراحی و تولید أنواع مختلفی از سیم‌های خاردار شد. تاکنون ۲ نوع پرطرفدار و محبوب از این محصول تولید شده است. هرکدام از آن‌ها برای شرایطی خاص طراحی شده‌اند؛ ازاین‌رو، خواص و ویژگی‌های آن‌ها متفاوت خواهد بود.

سیم خاردار حلقوی

سیم‌های خاردار حلقوی همانطور که از اسم‌شان هم پیداست به‌صورت حلقه حلقه طراحی و تولید می‌شوند. این نوع سیم خاردار متشکل از یک رشته فولادی است که رشته اصلی محسوب می‌شود. قطر این رشته در حدود ۲.۵ میلی‌متر و قطر خارها حدود ۲ میلی‌متر است. این محصول از جنس فولاد گالوانیزه تولید می‌شود. این امر موجب افزایش استحکام و مقاومت سیم خاردار حلقوی می‌شود. نکته قابل‌توجهی که درباره این محصول وجود دارد؛ قیمت بالا و البته کاربرد متنوع و گسترده‌تر آن است. سیم خاردار حلقوی خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که در ادامه به معرفی آن‌ها نیز می‌پردازیم.

قیمت انواع سیم خاردار در تولیدی حصار بافت و آشنایی با کاربردهای آن

  • سیم خاردار حلقوی سوزنی یا ساده

بیشترین کاربرد سیم خاردار حلقوی سوزنی، مربوط به پادگان‌ها است. شما می‌توانید حجم بالایی از این نوع سیم خاردار را بر روی دیوارهای دادگاه‌ها مشاهده کنید. قطر این محصول در مقایسه با سایر محصولات بیشتر است. باتوجه به این موضوع، گزینه مناسب‌تری برای کاربردهای امنیتی به‌شمار می‌رود. رشته اصلی آن با قطر ۳ میلی‌متر و خارهای آن با قطر ۲.۵ میلی‌متر تولید می‌شوند. این محصول نیز همانند سایر سیم‌های خاردار از جنس گالوانیزه تولید می‌شود که از مقاومت بالایی برخوردار است.

  • سیم خاردار حلقوی تبری یا تیغی

این نوع سیم‌های خاردار به دلیل ظاهر و قابلیت‌هایی که دارند، با نام سیم خاردار لیزری هم شناخته می‌شوند. سیم خاردار حلقوی تبری یکی از جدیدترین نوع سیم خاردارها است که در سطح جهانی تولید می‌شود. این محصول از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. یک مفتول از جنس گالوانیزه، رشته اصلی آن را تشکیل می‌دهد. این درحالی است که، خارها به شکل تبر و با فاصله‌های مشخص بر روی این رشته قرار گرفته‌اند. از این محصول در زمینه‌های نظامی، امنیتی و خطوط مرزی استفاده می‌شود.

مزایا و معایب سیم خاردار حلقوی

  • یکی از مزایای استفاده از سیم خاردار حلقوی، امکان نصب جداگانه آن‌ها است. به عبارت دیگر، شما می‌توانید آن‌ها را به صورت مجزا نیز اجرا کنید.
  • با نصب این محصول می‌توانید امنیت محیط موردنظر را تا حد زیادی افزایش دهید. این سیم از ورود حیوانات و افراد مختلف به محیط جلوگیری می‌کند.
  • سیماهای خاردار حلقوی با قدرت کششی بالایی تولید می‌شوند. بنابراین، مقاومت آن‌ها به مقدار ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شود.  
  • این محصول بهترین گزینه برای دیوارهای کوتاه محسوب می‌شود.
  • قابلیت حمل‌ونقل آسان یکی‌دیگر از مزایای سیماهای خاردار حلقوی است. همچنین، امکان نصب آن‌ها برای تمامی افراد بدون نیاز به هیچ مهارتی، وجود دارد.
  • شما می‌توانید سیم‌های خاردار حلقوی را در محیط‌های باز و در معرض باد و باران نصب کنید. این محصول در برابر رطوبت، حرارت و عوامل جوی بسیار مقاوم است.

سیم خاردار خطی

این نوع سیم خاردار به‌صورت خطی تولید و نصب می‌شود. دسترسی به این نوع محصولات آسان‌تر است؛ ازاین‌رو، برای کاربردهای عمومی مناسب‌تر است. از موارد مصرفی آن می‌توان به فرودگاه، زمین‌های کشاورزی و منازل اشاره کرد. شکل ظاهری این محصولات بسیار ساده است. به‌طوری که، رشته اصلی آن به‌صورت یک خط صاف تولید می‌شود. سپس خارها با فاصله کمی از یک‌دیگر نصب می‌شوند. این خارها رفت‌وآمد را سخت خواهد کرد.

قیمت انواع سیم خاردار در تولیدی حصار بافت و آشنایی با کاربردهای آن

قطر مفتول اصلی در اندازه‌های ۲ تا ۲.۵ میلی‌متر درنظر گرفته می‌شود. این محصول نیز در أنواع مختلفی تولید و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

  • سیم خاردار خطی سوزنی

این نوع سیم‌های خاردار شباهت بسیاری به سیم خاردار حلقوی دارند؛ اما تفاوت‌هایی میان آن‌ها نیز دیده می‌شود. این سیم از ۲ سیم مفتول به عنوان محور اصلی و ۲ سیم مفتول دیگر به عنوان خار تشکیل شده است. درحالت‌کلی، این سیم خاردار از ۴ سیم مفتول تشکیل شده که موجب ایجاد ۴ خار شده است. موارد مصرفی آن مربوط به زمین‌های کشاورزی و مزارع است و هزینه‌های کمتری به دنبال دارد.

  • سیم خاردار خطی تبری یا تیغی  

این نوع سیم خاردار خطی، نسخه پیشرفته‌تر سیم خاردار خطی سوزنی به شمار می‌رود. در این محصول از یک رشته سیم مفتولی به عنوان محور اصلی استفاده شده است. خارهای آن با فاصله ۷ سانتی‌متری از یک‌دیگر نصب می‌شوند. دلیل این امر این است که بتوان مانع قابل‌قبولی ایجاد کرد. شما می‌توانید این سیم خاردار را به‌صورت کلاف از بازار تهیه کنید.

مزایا و معایب سیم خاردار خطی

  • شما می‌توانید این محصول را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید.
  • سیم خاردار خطی انتخابی فوق‌العاده برای ایجاد امنیت محسوب می‌شود. به‌طوری که، می‌توان از آن برای جلوگیری از حیوانات به زمین‌های کشاورزی بهره گرفت.
  • انعطاف‌پذیری بالا یکی‌دیگر از مزایای این محصول است. به دلیل انعطاف‌پذیری بالا می‌توان از آن در مکان‌های مختلف استفاده کرد.
  • نصب آن در کمترین زمان و به راحتی انجام می‌شود.
  • مقاومت بالای آن به دلیل ساختار آن است. امکان نصب آن در فضای باز برای شما وجود خواهد داشت. چراکه، در برابر عوامل مختلف مقاوم است.
  • برای اطلاعات کامل، مقاله تفاوت سیم خاردار خطی و سیم خاردار حلقوی از سایت حصار بافت را مطالعه کنید.

قیمت سیم خاردار

قیمت سیم خاردار یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید است. درحالت‌کلی، عوامل مختلفی در تعیین قیمت نهایی این محصول نقش دارند. هرکدام از این عوامل به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم موثر هستند. به‌عنوان مثال امروزه، تنوع بسیار بالایی از این محصولات در بازار دیده می‌شود. این تنوع یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت أنواع سیم‌های خاردار است.

از دیگر عوامل می‌توان به مواد اولیه، نوع محصول، کیفیت، ضخامت و شرکت تولیدکننده اشاره کرد. همه این موارد به‌صورت مستقیم در قیمت سیم خاردار نقش دارند. نکته مهمی که وجود دارد، تاثیر شرکت‌های تولیدکننده است. برخی از تولیدکنندگان محصولات بی‌کیفیت خود را با قیمت‌های بالا به بازار عرضه می‌کنند. این امر باعث می‌شود تا سایر تولیدکنندگان نیز همین روند را پیش ببرند. حصار بافت، بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع محصولات مفتولی و سیم خاردار با درنظر گرفتن نیاز مشتریان و شرایط اقتصادی، محصولات خود را با قیمت‌های مناسب به دست مشتریان عزیز می‌رساند.

تهیه محصولات مفتولی ‌و سیم خاردار

با وجود تنوع بسیار بالا در بازار، انتخاب و خرید سیم خاردار مناسب یا انواع محصولات مفتولی به چالشی بزرگ تبدیل شده است. برای اینکه بتوانید یک محصول کاربردی را متناسب با نیازها انتخاب کنید، به مشاوره افراد متخصص نیاز خواهید داشت. حصار بافت به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع محصولات مفتولی فعالیت می‌کند. این مجموعه با اطلاع از مشکلات موجود برای خرید مشتریان، امکان دریافت مشاوره از متخصصان را برای شما عزیزان ایجاد کرده است.

همچنین، این مجموعه با هدف تامین نیازهای داخلی فعالیت می‌کند. ازاین‌رو، شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از انواع محصولات مفتولی را در این مجموعه مشاهده کنید. به‌عنوان مثال، خرید سیم آرماتوربندی (سیم مفتول) یکی‌دیگر از امور چالش‌برانگیز محسوب می‌شود که حصار بافت می‌تواند به کمک شما بیاید. 

حصار بافت، مجری باکیفیت‌ترین محصولات مفتولی  

شرکت حصار بافت با بهره‌مندی از به‌روزترین فناوری‌های دنیا، پیش‌گام در تولید محصولات مفتولی و به ویژه سیم خاردار است. این مجموعه از مواد مرغوب و باکیفیت برای تولید محصولات بهره می‌برد. علاوه‌بر آن، حصار بافت با هدف جلب رضایت مشتریان، خدمات مختلفی را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. از خدمات این مجموعه می‌توان به تضمین کیفیت و قیمت، انجام أمور فنی کشی و ارسال به سراسر کشور اشاره کرد. بنابراین، شما می‌توانید با آسودگی‌خاطر از کیفیت محصولات، از این مجموعه خرید کنید. برای دریافت مشاوره و استعلام انواع توری فلزی با شماره ۰۹۱۳۶۴۷۴۰۶۴  تماس بگیرید. همچنین، می‌توانید برای خرید حضوری به آدرس اصفهان، سه راه درچه، خیابان امیرکبیر، کوچه ۸۲(سردار کرمی)، ۲۰۰ متر بعد از انبار شیشه کرمی، سمت چپ، شرکت حصار بافت مراجعه کنید.

کد خبر: ۲۶۸٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha