۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
شخص رئیس جمهور به تأخیر ۴ ماهه حقوق معلمان خرید خدمات ورود کند
نایب رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس:

شخص رئیس جمهور به تأخیر ۴ ماهه حقوق معلمان خرید خدمات ورود کند

نایب رئیس فراکسیون فرهنگیان گفت: چرا بیش از ۴ ماه است که حقوق این عزیزان پرداخت نشده، انتظار داریم شخص رئیس جمهور به تأخیر ۴ ماهه حقوق معلمان خرید خدمت ورود کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحمت الله نوروزی با انتقاد شدید از عدم پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی، اظهار کرد: در حالیکه از ابتدای سال تحصیلی جدید از این معلمان در فضای آموزش و پرورش کشور استفاده شد و کلاس های خالی توسط این عزیزان ساماندهی شد، ولی هنوز حقوقی به آن‌ها پرداخت نشده است.

نماینده مردم علی آباد در مجلس با بیان اینکه شأن و منزلت معلم باید حفظ شود، اظهار کرد: متأسفانه با این روش پرداخت حقوق به معلم، انگیزه ای برای حضور در کلاس، تدریس و دلسوزی برای دانش آموز باقی نمی‌ماند.

وی با یادآوری اینکه بسیاری از معلمان عزیز به ما مراجعه داشتند که در تأمین معیشت و امرار معاش خود و خانواده‌هایشان به مشکل برخورده اند، تأکید کرد: نباید این وضعیت ادامه یابد.

نوروزی اضافه کرد: در زمان رسیدگی به برنامه هفتم توسعه خطاب به منظور رئیس سازمان برنامه این موضوع را در صحن علنی متذکر شدم ولی پرداخت حقوق معلمان زحمتکش سبک شمارده می‌شود.

نایب رئیس فراکسیون فرهنگیان با بیان اینکه این معمان سرمایه اجتماعی هستند که باید از آن‌ها حمایت شود، گفت: اگر همین امروز این معلمان در کلاس‌های درس حاضر نشوند، ۲۲ هزار کلاس درس خالی می‌ماند و باید به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص حفظ شأن معلم عمل کرد.

وی اضافه کرد: با این وضعیت بحرانی ایجاد شده انتظار داریم رئیس جمهور شخصاً به این موضوع ورود کند و مسئله حل شود.

کد خبر: ۲۶۸٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعید ریسی IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 0
      واقعا معلمان نیروخدمات ضعیف ترین قشرجامع کشور هستن متاسفانه وضعیت اقتصادی این عزیزان بخداقسم از مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی بدتر شده کافیه فقط یکهفته کلاس درس رها کنند کل آموزش کشور آسیب میبیند حرفهای نگفته زیاده ولی حیف بعضی مواقع بخاطر شآن خودمان سکوت کنیم