۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
هتل بیمارستان در ایلام احداث می شود
برای جذب بیماران عراقی؛

هتل بیمارستان در ایلام احداث می شود

ایلام- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از احداث هتل بیمارستان ۳۲۲ تختخوابی و هتل چهار ستاره در استان برای جذب بیماران عراقی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، فرزاد شریفی اظهار کرد: در راستای توسعه گردشگری سلامت با جذب گردشگران خارجی، دو طرح گردشگری و درمانی مهم شامل هتل بیمارستان ۳۲۲ تختخوابی و هتل ۴ ستاره در استان توسط گروه سرمایه‌گذاری لوکوما احداث می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: با جذب بیماران خارجی به ویژه از کشور عراق توسعه گردشگری سلامت در استان محقق می شود.

شریفی با بیان اینکه این استان از حیث گردشگری یکی از استان‌های دارای ظرفیت و مناسب به شمار می رود، اظهار کرد: استان ایلام از دیرباز تاکنون به عنوان عروس زاگرس معرفی شده و دارای توانمندی‌های برجسته‌ای برای تقویت صنعت گردشگری به ویژه در راستای گردشگری سلامت است.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن استان ایلام در کنار کشور عراق باعث شده که در راستای تقویت گردشگری سلامت تلاش دو چندانی با همکاری دستگاه های مرتبط با گردشگری سلامت داشته باشیم، تصریح کرد: امکان سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری سلامت استان ایلام با کشور عراق نیز می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای توسعه فضای کسب و کار و تقویت اقتصاد منطقه فراهم کند.

شریفی ادامه داد: با توجه به همسایگی استان ایلام با کشورعراق و جهش چشمگیر سطح خدمات درمانی در این استان، ایلام می‌تواند به یکی از قطب‌های مهم گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام بیان کرد: در صورت اعطای مجوز به گروه سرمایه‌گذاری لوکوما، احداث هتل بیمارستان ٣٢٢ تختخوابی و هتل ۴ ستاره در استان ایلام را با سرمایه‌گذاری حدود ۶ هزار میلیارد تومان توسط این گروه آغاز می‌شود.

وی گفت: احداث هتل بیمارستان ٣٢٢تختخوابی و هتل ۴ستاره در استان ایلام، علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، نقش مهمی در توسعه گردشگری و سلامت استان ایلام خواهد داشت.

کد خبر: ۲۶۸٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha