۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
صندوق بازنشستگی صنعت نفت از منظر حقوقی، مالی و اداری مستقل است
رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت:

صندوق بازنشستگی صنعت نفت از منظر حقوقی، مالی و اداری مستقل است

رئیس هیات‌رئیسه صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت گفت: این صندوق بر اساس اساسنامه‌اش به طور کامل غیردولتی بوده و از نظر حقوقی، مالی و اداری مستقل از بخش‌های دولتی عمل می‌کند.

به گزارش بازار، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، عبدالحسین بیات عصر روز چهارشنبه (۲۷ دی‌ماه) در نخستین نشست هم‌اندیشی نظام حسابرسی داخلی گروه اقتصادی صندوق بازنشستگی صنعت نفت با تبریک فرارسیدن ماه رجب گفت: این نشست با پیشنهاد سازمان بازرسی به‌منظور هم‌فکری و ارتباط بیشتر برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین‌شده برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امروز ما میراث‌دار شهدای انقلاب و به‌ویژه شهدای صنعت نفت در صندوق بازنشستگی صنعت نفت هستیم، افزود: برای رسیدن به قله‌های آبادانی در کشور و جایگاه واقعی به لحاظ اقتصادی باید گام‌های استواری برداریم و از تلاش‌های شبانه‌روزی دریغ نکنیم.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر و توان علمی بالای کارکنان صنعت نفت در حوزه نفت و گاز اظهار کرد: روزی که وارد این صنعت شدم صفر تا صد توسعه آن به دست کارشناسان و مهندسان خارجی انجام می‌شد و ما همواره آرزو داشتیم روزی برسد که همه این کارها از سوی جوانان سرزمین خودمان انجام شود، به برکت انقلاب اسلامی و در شرایط محدودیت‌های تحریم، توانسته‌ایم در بخش بزرگی از این صنعت به خودکفایی برسیم.

بیات با تأکید بر اینکه مدیران شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی صنعت نفت همواره در معرض تصمیم‌ها و فعالیت‌های سخت قرار دارند، تصریح کرد: خدای متعال به هیچ‌کس تضمین نداده که در مسیر خود به‌طور همیشگی استوار بماند ازاین‌رو ما همیشه نیاز به نظارت بر رفتار و کردار خود داریم؛ بنابراین از همکاران خود در شرکت‌های زیر مجموعه صندوق تقاضا دارم کمال همکاری را با حسابرسان داخلی صندوق‌ها و سازمان داشته و همواره در مسیر همکاری با این عزیزان باشند.

وی با بیان اینکه مدیران کمیته‌های حسابرسی و سایر مدیران صندوق بازنشستگی صنعت نفت باید شجاعانه و با علم و آگاهی پای کار باشند و با سازمان بازرسی کل کشور همکاری‌ها را ادامه دهند، بیان کرد: این صندوق بر اساس اساسنامه‌اش به طور کامل غیردولتی بوده و از نظر حقوقی، مالی و اداری مستقل از بخش‌های دولتی عمل می‌کند.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت با تأکید بر اینکه بر اساس اساسنامه صندوق، ما باید برای حفظ و افزایش دارایی‌های آن تلاش کنیم، اظهار کرد: در مجموع با احتساب خانواده‌های بازنشستگان و کارکنان شاغل بیش از یک‌میلیون نفر مستقیم و غیرمستقیم تحت پوشش یا حمایت این صندوق قرار دارند.

بیات، پایداری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت را از طریق تأمین منابع پایدار، از اهداف کلان این صندوق دانست.

کد خبر: ۲۶۸٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مجید IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      1 0
      صندوق بازنشستگی نفت شرعا هم به کارکنان نفت تعلق دارد، هیچ حقی دولت از آن ندارد و حق دخالت درآن را ندارد
    • قدرت الله پولادوند IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 0
      آقای بیات در این چند سال به اندازه تمام دوران قبل از خود سرمایه گذاری و ارزش افزوده ایجاد کرده اند وی و همکارانش از میران برتر و متخصص صنایع نفتی کشور هستند ما بازنشستگان از خدمات ارزشمند ایشان قدردانی کرده و آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر از خداوند متعال داریم.