۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
افزایش سرمایه عالی  نماد شبصیر

افزایش سرمایه عالی نماد شبصیر

افزایش سرمایه شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر با نمادشبصیر به تصویب هیات مدیره بورس رسید.

به گزارش بازار، افزایش سرمایه شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر با نمادشبصیر به تصویب هیات مدیره بورس رسید.

در اطلاعیه سامانه جامع اطلاع رسانی سازمان بورس و اوراق بهادار با مضوع پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه مطرح شده: 


با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد.اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

به گزارش بازار؛ شرکت تولیدات پتروشمی قائد بصیر  در زمینه تولید محصولات شیمیایی و پتروشیمی به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس و در تاریخ ۱۳۷۶/۰۹/۲۶ نزد اداره ثبت شرکت‍ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.

این شرکت از تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ در بازار فرابورس ایران پذیرفته شده و ۱۰ درصد از سهام آن در تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ در این بازار عرضه عمومی و کشف قیمت گردیده است.

میانگین حجم ماه این شرکت ۹۶۱ هزار است که نشان از پایین بودن تقاضا در این نماد است، نسبت قیمت به درآمد(P/E) این شرکت ۲۹.۸۱ درصد است. همچنین این شرکت دارای نوسانات بسیار اندکی در قیمت سهام طی روزهای اخیر بوده است. افزایش سرمایه می‌تواند ارزش سهام این شرکت را در کوتاه مدت بالا ببرد.

کد خبر: ۲۶٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha