۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
افزایش عوارض توسط شهرداری‌ها با سیاست های کلی دولت مغایر است
نائب رئیس انجمن انبوه سازان گلستان:

افزایش عوارض توسط شهرداری‌ها با سیاست های کلی دولت مغایر است

گرگان- نایب رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان گلستان گفت: افزایش تعرفه صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری ها با سیاست های کلی دولت مغایرت دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، شهاب نورانی در هفتاد و هشتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور استاندار گلستان و رئیس کل دادگستری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تاکید و سیاست های دولت بر تولید مسکن انتظار می رود شورای اسلامی شهر گرگان در فرایند نظارت و تصویب دفترچه تعرفه عوارض سال ۱۴۰۳ که توسط شهرداری تهیه وپیشنهاد می شود، دقت عمل و حساسیت بیشتری نسبت به سال های گذشته به خرج دهد.

نایب رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان گلستان افزود: علی رغم تذکرهای فراوان و نظرات کارشناسی ارائه شده به مجموعه مدیریت شهری طی دو سال گذشته اما شاهد رشد بی رویه نرخ تعرفه عوارض شهرداری گرگان بودیم به نحوی که عوارض در اکثر مناطق بیش از هفت برابر افزایش یافت.

وی گفت: یکی از پیامد های افزایش غیر عادلانه عوارض ساخت و ساز در شهر گرگان خروج سرمایه گذار، افزایش نرخ بیکاری و قرار گیری این شهر در لیست ۱۰ شهر گرانقیمت به لحاظ صدور پروانه ساختمانی در سطح کشور است.

نورانی بیان کرد: برای تدوین و تعیین عوارض ساختمانی تا ۱۵ بهمن ماه فرصت باقیست، لذا نظارت فعال و دقیق توسط شورای شهر گرگان و استفاده از ظرفیت کارشناسان خبره در این موضوع لازم و ضروری است.

کد خبر: ۲۶۸٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha