۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
بهترین پارچه های مبل راحتی

بهترین پارچه های مبل راحتی

یکی از بهترین نوع پارچه های مبلی برای مبل های راحتی، سلطنتی و کلاسیک، پارچه های ساخت و دوخت ایرانی است. این پارچه ها را می توانید با قیمت های مناسب خریداری نمایید.

بازار: مبلمان راحتی با انواع پارچه بر حسب نوع مبل و کاربرد های آن ساخته می شود. با ما همراه باشید تا به بهترین کشور های ساخت پارچه مبل و بهترین پارچه های مبل راحتی اشاره کنیم.

پارچه مبل راحتی ایرانی

یکی از بهترین نوع پارچه های مبلی برای مبل های راحتی، سلطنتی و کلاسیک، پارچه های ساخت و دوخت ایرانی است. این پارچه ها را می توانید با قیمت های مناسب خریداری نمایید. در نظر داشته باشید استان یزد یکی از بهترین استان های سازنده پارچه مبل در ایران است.

بهترین پارچه های مبل راحتی

پارچه مبلی ترک

یکی دیگر از انواع پارچه های مبلی، پارچه ترک است. این پارچه وارداتی بوده و از لحاظ کیفیت و قیمت بالا تر از پارچه های ایرانی است. در صورتی که جهت ساخت مبل از پارچه ترک استفاده شود، قیمت تمام شده بالایی داشته و عمر بالا تری نیز خواهد داشت.

پارچه مبل چینی

یکی دیگر از پارچه های باکیفیت، پارچه چینی بوده که قیمت مناسبی داشته و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است. این پارچه به صورت عمده وارد کشور شده از تنوع بالایی نیز برخوردار است. در صورت انتخاب طرح مبلمان خود، می توانید نوع پارچه دلخواه خود را انتخاب کنید.

بهترین متریال های پارچه

پارچه کتان

پارچه کتان یک نوع الیاف طبیعی بوده که از گیاهی به نام کتان استخراج می ‌شود و عمده کاربرد این محصول در صنعت پارچه‌ بافی است. این نوع پارچه به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، جزء محبوب‌ ترین انواع پارچه ‌ها محسوب می ‌شود. پارچه کتان به دلیل الیاف مقاومی که دارد، بسیار قوی و مقاوم است. این مقاومت باعث می ‌شود که پارچه برای استفاده در مبلمان راحتی بسیار مناسب باشد. در نتیجه در برابر فشار و استفاده مکرر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

پارچه کتان دارای بافت صاف و نرمی طبیعی است که حس لطافت و راحتی را به ارمغان می ‌آورد. این ویژگی باعث می‌ شود که مبلمان با پارچه کتان احساس راحتی و لذت بیشتری داشته باشد. پارچه کتان معمولاً دارای مقاومت خوبی در برابر تغییر رنگ است، که به معنای ماندگاری و ثبات رنگ در طول زمان است.

بهترین پارچه های مبل راحتی

پارچه لنین

یکی دیگر از پارچه های کاربردی مبل، پارچه لنین است. این پارچه به دلیل قیمت مناسب و دوام بالا در صنعت ساخت مبل استفاده می شود. لینن یک نوع پارچه مبلی است که در دسته ‌بندی پارچه ‌های با الیاف طبیعی قرار دارد و جزء دسته ‌بندی پارچه ‌های کتان محسوب می‌ شود. این نوع پارچه برخی ویژگی ‌های منحصر به فرد داشته که می توانیم به بافت خنک و ظاهر نرم اشاره کنیم. انواع پارچه لینن به دلیل وزن سبک خود، برای کاور کردن مبلمان استفاده شود.

پارچه چرمی

چرم، به عنوان یک جنس پوشش برای مبلمان بوده در دو دسته پارچه طبیعی و چرم مصنوعی تولید می شود. چرم طبیعی به راحتی شسته و تمیز می ‌شود. مقاومت به خراشیدگی نسبت به سایر انواع چرم ‌ها کمتر است، اما در کل دارای مقاومت قابل توجهی می‌باشد.

چرم مصنوعی بستگی به کیفیت آن می توانید به آسانی شست و شو داده و استفاده نمایید. معمولاً مقاومت به خراشیدگی بالاتری نسبت به چرم طبیعی دارد.

پارچه پشمی

یکی دیگر از انواع پارچه های کاربردی، پارچه پشمی است. پارچه‌های پشمی به دلیل ویژگی ‌های خاص خود، مقاومت بسیار زیادی در برابر نخ‌کش، چروک، لکه، و تغییر رنگ دارند.

پشمی به عنوان یک الیاف طبیعی، در مقابل نخ‌کش شدن مقاومت بسیار بالایی دارد. این نوع پارچه به خوبی از چروک‌ ها جلوگیری کرده و شکل زیبایی را به مدت طولانی حفظ می‌کند. پارچه ‌های پشمی به خوبی از جلوه لکه ورزی جلوگیری می‌ کنند و لکه‌ ها به راحتی در آنها جذب نمی ‌شوند. این پارچه ‌ها معمولاً مقاومت خوبی در برابر تغییر رنگ دارند و در طول زمان رنگ ثابت و پایدار می ‌ماند.

پلی استر

پلی استر به عنوان یکی از محبوب ‌ترین الیاف مصنوعی ساخت پارچه مبل شناخته می شود. این الیاف مصنوعی دارای خصوصیات بسیار مثبتی است که آن را به یک گزینه پرکاربرد تبدیل کرده ‌است.

پلی استر به دلیل خصوصیت کشسانی مناسب خود، در تولید پوشاک و پارچه ‌های متنوع استفاده فراوانی دارد. این الیاف به خوبی مقاومت در برابر ساییدگی و چروک دارند که زمان طولانی زندگی و ظاهر تازه را تضمین می‌ کند. مقاومت به حرارت و نخ‌کش شدن، این الیاف را به یک گزینه مناسب برای استفاده در شرایط مختلف تبدیل کرده‌ است.

عوامل مهم در انتخاب پارچه مبل باکیفیت

بررسی کاربرد های مبلمان در فضای داخلی

بررسی کاربرد های مبلمان اهمیت دارد. معمولا مبلمان راحتی برای استراحت و کاربرد های روزانه است که باید دوام بالایی داشته باشد. مبلمان به عنوان یک قطعه دکوراتیو در فضای داخلی خواهد بود. بهتر است توجه فراوانی داشته باشید.

طراحی و رنگ آمیزی مبل

طرح و رنگ پارچه باید با دیگر عناصر دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد. با توجه به فضای داخلی خود می توانید رنگ مبل باکیفیت را خریداری نمایید. در خرید بینگ بند نیز باید همین موارد را توجه بفرمایید

انواع مختلف پارچه ‌ها با طرح و اشکال مختلفی ساخته می شود. انتخاب جنس مناسب بر اساس سلیقه شخصی و نیازهای خود اهمیت بالایی دارد.

مقاومت و دوام

پارچه باید مقاومت و کیفیت بالایی داشته باشد. این شاخص باعث می شود در مقابل سایش کیفیت بالایی داشته و دچار ایراد نشود.

بهترین پارچه های مبل راحتی

تنفس‌ پذیری

میزان تنفس پذیری مبل در مقابل گرما مخصوصا در فصل تابستان اهمیت بالایی دارد. در صورتی که مبل تنفس پذیری بالایی داشته باشد، افراد دچار تعریق نمی شود.

شستشو و نگهداری

بسیاری از افراد مبل را در بازه های زمانی مشخصی شست و شو می دهند. در صورتی که مبل و پارچه کیفیت لازم را نداشته باشد، مقاومت مبل کم شده و کیفیت اولیه خود را از دست می دهد.

جمع بندی

پارچه مبل یکی از مهم ترین موارد هنگام خرید مبل بوده که باید کیفیت بالایی داشته باشد. از این رو بررسی موارد ذکر شد قبل از خرید مورد توجه قرار می گیرد. مجموعه تخصصی تولیدی مبل ایبلو یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان مبل در ایران بوده که محصولات خود را در اشکال و طرح های مختلفی برای بازار های ایران و خارج از کشور تولید می کند. برای ثبت سفارش و خرید مبل با قیمت های مناسب به صورت اقساطی و شرایط ویژه به فروشگاه و سایت مبل ایبلو مراجعه کنید.

کد خبر: ۲۶۸٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha