۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
۷۳۰ پروژه مخابراتی در قالب طرح نجما در مازندران طراحی شده است
مدیر مخابرات مازندران:

۷۳۰ پروژه مخابراتی در قالب طرح نجما در مازندران طراحی شده است

ساری- نوروزی، مدیر مخابرات منطقه مازندران با اشاره به این که ۷۳۰ پروژه در قالب طرح نجما در استان پیش بینی شده است، گفت: تاکنون ۸۰ پروژه اجرا شده است.

علی نوروزی در گفت وگو با خبرنگار بازار با اظهار این که طی دو سال گذشته ۱۶۹ سایت برای روستاها پیش بینی شده است، گفت: تاکنون ۱۲۲ سایت راه اندازی با اعتبار ۸۵۰ میلیارد تومان راه اندازی کردیم.

وی با عنوان این که ۲۱۰ سایت فاز همراه اول در حوزه شهری برای پوشش و فراگیری ارتباطات همراه اول در استان دایر شده است، گفت: هزار و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای آن صرف شده است.

وی با اشاره این که تمامی مناطق شهری به اینترت ۴جی مجهز شده است، افزود: ۱۰۰ سایت را در دستور کار داریم که ۲۰ سایت راه اندازی شد.

نوروزی با عنوان این که ۹۷ درصد استان تحت پوشش شبکه های سیار ارتباطی و مخابراتی است، به پروژه فیبر نوری اشاره کرد و گفت: به برکت دولت سیزدهم هزار و ۲۵۰ کیلومتر فیبر نوری اجرا شده است و در مسیرهای دودانگه، چهاردانگه، هزارجریب، جاده هراز، سوادکوه، جنت رودبار، آب پری وغیره این طرح کشیده شده است.

مدیرعامل مخابرات مازندران درباره طرح نجما با بیان این که ۷۳۰ پروژه در استان و شهرها تعریف کردیم، افزود: هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش بینی شده است که از این تعداد ۵۰ پروژه در سال اول و ۳۰ پروژه امسال اجرا شده است.

وی یادآور شد: تاکنون ۷۰۰ کیلومتر فیبر نوری در شهرها اجرا شده است.

کد خبر: ۲۶۸٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha