۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
رشد ۲۰۷ درصدی صدور اسناد کشاورزی در ایلام
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام خبر داد؛

رشد ۲۰۷ درصدی صدور اسناد کشاورزی در ایلام

ایلام- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام با اشاره به رشد ۲۰۷ درصدی صدور اسناد کشاورزی در استان گفت: یک هزار و ۳۷۶ قطعه زمین کشاروزی سند دار شده اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد ایلام، علی مرادپور اظهار داشت: یک هزار و ۳۷۶ قطعه زمین کشاروزی به مساحت ۲۳ هزار و ۶٠۵ هکتار سند دار شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲٠۷ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال تعداد ۲۸ هزار و ۲۱۶ مورد سند مالکیت در استان ایلام صادر شده است افزود: این اسناد شامل کلیه اسناد المثنی صادره، مسکن مهر، اراضی صادره کشاورزی، اراضی موات، اراضی ملی، بافت فرسوده، قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، موقوفات و تعیین تکلیف اسناد است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک ایلام با اشاره به اینکه وصول مطالبات بانک‌ها شامل مطالبات اسناد رهنی و وثیقه یا قراردادهای تنظیمی در اجرای ماده ۱۵ قانون عملیات بانکی بدون ربا است، اضافه کرد: در مدت یاد شده بیش از یک هزار و ۳۵۲ میلیارد و ۵۷٠ میلیون ریال از مطالبات بانک‌ها پرداخت شده است.

مرادپور با اشاره به اینکه این مطالبات در ۹ ماهه امسال توسط واحدهای اجرایی ثبت عملکرد وصول شده است، تصریح کرد: این میزان صول مطالبات برابر با تمام مطالبات وصول شده در یک سال گذشته بوده است.

وی در ادامه با اشاره اجرای قانون تعیین تکلیف اسناد اراضی و ساختمان گفت: باتوجه به اجرای این قانون، از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه تعداد شش هزار و ۶۲۳ مورد از اراضی مختلف یاد شده در استان ایلام تعیین تکلیف شده که نسبت به سال گذشته ۱۴۱ درصد رشد را نشان می دهد.

کد خبر: ۲۶۸٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha