۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
حضور گروه صنعتی آبین پلاست در دهمین نمایشگاه جامع کشاورزی تهران

حضور گروه صنعتی آبین پلاست در دهمین نمایشگاه جامع کشاورزی تهران

همه ساله نمایشگاه های متعدد کشاورزی در سطوح بین المللی با اهداف مختلفی برگزار می شود.

به گزارش بازار، همه ساله نمایشگاه های متعدد کشاورزی در سطوح بین المللی با اهداف مختلفی برگزار می شود. اهدافی همچون شناسایی ظرفیت های موجود در صنعت کشاورزی ، ایجاد شرایطی مناسب برای معرفی برند ها و شرکت های فعال در کشاورزی ، افزایش سطح تکنولوژی، معرفی محصولات جدید شرکت ها ، ایجاد فضایی برای گفتمان بین صنعتگران و مصرف کنندگان

حضور در نمایشگاه موجب می شود تا تولید کنندگان بتوانند با مصرف کنندگان ارتباط مستقیم داشته باشند و پاسخگوی نیاز آنان باشند و طی گفتمانی بتوانند از دغدغه ها و مسائلی که آنان در استفاده از محصولات با آنها روبرو هستند مطلع شوند همچنین مصرف کنندگان بتوانند با خدمات و محصولات جدید شرکت ها آشنا شوند.

یکی از نمایشگاه های جذاب که با استقبالی بی نظیر همراه است ،  نمایشگاه جامع کشاورزی است که هر ساله در شهر تهران برگزار می شود . امسال نیز این نمایشگاه با عنوان دهمین نمایشگاه بین المللی جامع کشاورزی در تهران برگزار شد.  شرکت ها در نمایشگاه جامع کشاورزی این فرصت را داشتند تا بروزترین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته و با دانش و تجربیات دیگر شرکت ها آشنا شده و با آنها تبادل نظر کنند. یکی از این شرکت های حاضر در این نمایشگاه گروه صنعتی آبین پلاست از استان اصفهان بود.

معرفی گروه صنعتی آبین پلاست

تیم فنی و گروه مهندسی مجموعه آبین پلاست

گروه صنعتی آبین پلاست از برند های شناخته شده در زمینه تولید نوار آبیاری قطره ای محسوب می شود. این مجموعه در سال های گذشته توانسته با بکارگیری دستگاه های به روز و همچنین ایجاد ۲۰ خط تولید و بکارگیری ۵۰ نیروی انسانی توان تولید خود را تا ۶۰ درصد افزایش دهد. گروه صنعتی آبین پلاست با استفاده از مواد اولیه درجه یک محصولاتی با کیفیت را روانه بازار کرده است.

همچنین با راه اندازی بخش آزمایشگاه در این مجموعه تمامی محصولات پیش از تولید و پس از تولید مورد نظارت متخصصین علوم شیمی قرار گرفته تا بتوانند از ورود محصولات بی کیفیت به بازار جلوگیری نمایند. در نهایت آبین پلاست با شعار تحقق رویای سبز کشاورزی سعی کرده تا با حضور در میان کشاورزان ، به یک حامی دلسوز و برندی محبوب در میان کشاورزان تبدیل شود.

حضور گروه صنعتی آبین پلاست در دهمین نمایشگاه جامع کشاورزی تهران

محصولات گروه صنعتی آبین پلاست

آبین پلاست با حضور در نمایشگاه جامع کشاورزی تهران به معرفی محصولات خود پرداخت که این محصولات عبارت اند از :

  • لوله نخ دار در سایز های متفاوت
  • نوار آبیاری قطره ای ۱۵۰ میکرون با فاصله قطره چکان های ۱۰ ، ۲۰ و ۳۰ سانتی متر
  • نوار آبیاری قطره ای ۱۷۵ میکرون با فاصله قطره چکان های ۱۰ ، ۲۰ و ۳۰ سانتی متر

این مجموعه توسط صنعتگری جوان اداره می شود که همین موضوع باعث شده تا این برند با اهدافی بزرگ به دنبال رسیدن به چشم انداز هایی باشد تا بتواند به یک قطب صنعتی مهم در عرصه کشاورزی تبدیل شود ، همچنین مدیرعامل این مجموعه در خلال برگزاری نمایشگاه جامع کشاورزی اعلام کرد که در آغاز سال جاری خطوط تولید پلاستیک نایلون کشاورزی و همچنین محصولاتی دیگر مانند انواع نوار آبیاری قطره ای به خطوط تولید این مجموعه اضافه خواهد شد.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با این مجموعه به وب سایت رسمی گروه صنعتی آبین پلاست به آدرس www.abinplast.ir مراجعه نمایید. همچنین جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۳۳۳۹۴۴۳۵ تماس حاصل فرمایید.

حضور گروه صنعتی آبین پلاست در دهمین نمایشگاه جامع کشاورزی تهران

کد خبر: ۲۶۸٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha