۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
صفر تا صد ولنجک و سازه های مدرن آن

صفر تا صد ولنجک و سازه های مدرن آن

محله ولنجک، محله ای خوش آب و هوای واقع شده در شمال تهران است.

محله ولنجک، محله ای خوش آب و هوای واقع شده در شمال تهران است. این محله تاریخچه بسیار غنی دارد و با گذشت زمان و پیشرفت صنعت ساختمان سازی، به یکی از محله های معروف تهران برای خرید آپارتمان تبدیل شده است. در این محله میتوانید شاهد تنوع سازه باشید.

ولنجک از ترکیب دو واژه "ولنگ" و "ک" تشکیل شده، که به معنای جایی رها شده است. ولنجک یکی از محله های واقع شده در شمال تهران بوده و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارد و باتوجه به موقعیت مکانی، توانسته به دیگر محله های تهران دسترسی مناسبی داشته باشد و امکانات رفاهی مناسبی را برای شهروندان خود فراهم کند. همچنین ساختمان سازی و ساخت برج های مسکونی بطور چشم گیری در این محله افزایش داشته و سرمایه گذاران بسیاری، سرمایه خود را صرف خرید آپارتمان و برج در ولنجک کرده اند.
طراحی و معماری سازه های ولنجک زیر نظر متخصصین مجرب انجام شده و علاوه بر زیبایی ظاهر، از کیفیت بسیار بالایی نیز بهره مند میباشند. هرکدام از ساختمان های ولنجک، ویژگی هایی دارند که آنهارا از دیگر سازه های این منطقه متمایز میکند.

خانه های رویایی ولنجک

سرمایه گذاری در مسکن ازجمله موارد رایج میان ایرانیان بشمار میرود؛ اما سرمایه گذاری در محله ای با آپارتمان های لوکس و امروزی کجا و سرمایه گذاری در محله های حاشیه تهران کجا!
با قدم زدن درخیابان های ولنجک شاهد تنوع سازه در این منطقه خواهید بود؛ انواع برج، آپارتمان و حتی ساختمان های ویلایی را میتوانید در این محله جستجو کنید. تنوع سازه سبب شده تا دست شما برای خرید آپارتمان در ولنجک باز باشد.
بافت این منطقه بگونه ای است که میتوانید با هر سلیقه ملک مورد نظر خود را جستجو کنید حتی در برخی قسمت های این محله میتوانید خانه های کلنگی مشاهده کنید. اما بطور کلی محله ولنجک بافت لوکس و مدرنی دارد و میتوانید با هر سلیقه ای در این محله ملک مورد نظرتان را جستجو کنید.
توچال ازجمله امکانات رفاهی این منطقه بشمار میرود که سبب آب و هوای مطلوب در این محله شده است و علاوه بر آن میتوان گفت آپارتمان هایی که در نزدیکی ارتفاعات توچال واقع شده اند، قیمت نسبتا بالاتری دارند.

قیمت آپارتمان در ولنجک

همانطور که میدانید، محله ولنجک در دسته محله های گران قیمت تهران شناخته میشود و قیمت آپارتمان در ولنجک نسبت به قسمت مرکزی تهران ممکن است گران تر باشد. البته در نهایت آپارتمان های ولنجک نیز باتوجه به موقعیت مکانی، دسترسی، متراژ، نوع سازه، سن سازه و امکانات آن بررسی میشود. در جدول زیر شاهد تنوع قیمت آپارتمان های این منطقه خواهید بود؛ توجه داشته باشید که، تمام قیمت ها بروز بوده و مربوط به دی ماه 1402 میباشد.
همانطور که مشاهده میکنید در جدول زیر قیمت آپارتمان ها براساس سن سازه آورده شده است امامیدانیم که عوامل دیگری در این قیمت تاثیر گذار بوده اند؛ بعنوان مثال دو آپارتمان نوساز در ولنجک یکی متری 330 میلیون تومان و دیگری متری 350 میلیون تومان میباشد که میتواند موقعیت مکانی و امکانات سازه در این قیمت تاثیر گذار بوده باشد.

قیمت خرید آپارتمان در ولنجک تهران

خیابان های ولنجک

برخی از خیابان های ولنجک، نسبت به باقی خیابان های این منطقه طرفداران بیشتری برای خرید ملک دارند که دلیل آن میتواند موارد متفاوتی باشد. بعنوان مثال موقعیت مکانی برخی خیابان های ولنجک نسبت به دیگر خیابان های آن ممکن است بهتر باشد، دسترسی به مراکز خرید، مراکز تفریحی و رفاهی و همچنین دسترسی به مترو یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت آپارتمان های ولنجک و برتری خیابان های نسبت به یکدیگر است. ازجمله خیابان های پرطرفدار ولنجک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خیابان سیزدهم
  • خیابان یاسمن
  • خیابان گلستانها
  • خیابان عدالت
  • خیابان ساسان
  • بلوار دانشجو

خیابان سیزدهم ولنجک

خیابان سیزدهم یکی از معروف ترین خیابان های ولنجک در زمینه خرید آپارتمان بشمار میرود. تنوع ملک در این خیابان بسیار بالا بوده و ممکن است در هنگام خرید آپارتمان دچار سردرگمی شوید؛ با مراجعه به لینک ارائه شده میتوانید به تمام آگهی های خرید آپارتمان پایین خیابان سیزدهم دسترسی داشته باشید و باتوجه به اولویت های خود، ملک مورد نظرتان را جستجو کنید.

کد خبر: ۲۶۸٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha