۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
وزیر راه و شهرسازی از کارگاه عملیاتی جاده الموت - تنکابن بازدید کرد
در حاشیه سفر یک روزه به قزوین؛

وزیر راه و شهرسازی از کارگاه عملیاتی جاده الموت - تنکابن بازدید کرد

قزوین- اسلامی وزیر راه و شهرسازی از کارگاه عملیات جاده قزوین، الموت به تنکابن بازدید کرد.

به گزارش بازار، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح دوشنبه با حضور در کارگاه قطعه یک پروژه جاده قزوین- الموت- تنکابن از این پروژه بازدید کرد.

سهیل رضایی مشاور قطعه یک این پروژه در جریان این بازدید به خبرنگار بازار گفت: در بخشی از قسمت های مسیر حدفاصل کیلومتر ۳۳ تا ۴۵ با مشکل رانش روبرو هستیم و تخصیص نیافتن به موقع و کمبود اعتبار در قطعه های چهار و پنج موجب کندی این پروژه شده است.

 وی با بیان اینکه قطعه شش  در حال طراحی است، افزود: این پروژه در سال ۸۵ ملی شد و در ردیف مصوبات رهبری قرار گرفت و از سال ۹۰ با ترک تشریفات به قرارگاه خاتم واگذار شد و اولویت اتمام آن نیز از  کیلومتر صفر تا ۶۲ به عنوان قطعه اول پیش بینی شد.

رضایی تصریح کرد: بهره برداری کامل  از این پروژه به سه هزار و ۲۵۰ تا پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و برای پیشگیری از مخاطرات زیست محیطی باید چند تونل و دو پل ۱۸۰ و  ۲۰۰ متری در مسیر احداث شود و ساخت این پل ها نیز ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن و بازدید از ایستگاه راه آهن قزوین و محله سردار از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین است.

کد خبر: ۲۶٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha