۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
صرفه جویی ۴ میلیون صرفه جویی در ساخت فیلترهای صنعت حفاری
مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی حفاری ایران:

صرفه جویی ۴ میلیون صرفه جویی در ساخت فیلترهای صنعت حفاری

اهواز- طهماسبی، مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری ۲ هزار میلیارد تومان خرید داخل داشته و در بخش فیلتر نزدیک به ۴ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشتیم.

به خبرنگار بازار، رامین طهماسبی در نشست خبری با اصحاب رسانه در دومین روز چهاردهمین نمایشگاه نفت اهواز اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران یک شرکت بالادستی صنعت نفت است و نقش مهمی در این صنعت و صنعت حفاری بازی می کند.

وی افزود: شرکت ملی حفاری ایران ۶۵ دستگاه حفاری فعال دارد و در ده ماه نخست سال جاری ۹۸ حلقه چاه را تکمیل کردیم.

مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به ناترازی گازی در کشور و مصرف بالای گاز، تصریح کرد: با توجه به دستور اکید وزیر نفت در خصوص ناترازی گازی به سمت حفاری و توسعه چاه های گازی رفتیم.

طهماسبی پور گفت: چون از چاه های تعمیراتی به سمت چاه های توسعه ای رفتیم کار سخت شده است.

وی ادامه داد: بودجه تدارکات کالای شرکت ملی حفاری ایران ۳۱۷ هزار میلیارد تومان بوده و ۲۴ هزار قطعه حفاری ساخت داخل شده است و ۱۳۰۰ قطعه برای بار اول در حال ساخت است.

مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی حفاری با بیان این که از ساخت کالای مستمر به سمت ساخت کالای راهبردی رفتیم، گفت: ۱۰۰ قطعه حفاری و ۲۲ هزار قطعه در بخش تعمیرات نت داریم.

به گفته طهماسبی پور شرکت ملی حفاری ۲ هزار میلیارد تومان خرید داخل داشته و در بخش فیلتر نزدیک به ۴ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشتیم.

کد خبر: ۲۶۷٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha