۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
چشم انداز سودآوری پرتفوی تدبیر
بازار گزارش می دهد؛

چشم انداز سودآوری پرتفوی تدبیر

گروه سرمایه گذاری تدبیر در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ از محل سود سهام درآمدی محقق نکرده اما چشم انداز پرتفوی آن سودآور است.

بازار؛ گروه بورس: گروه سرمایه گذاری تدبیر با نماد تدبیر طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ از معاملات واگذاری سهام ۳۸ میلیون ریال درآمد داشته است.

تدبیر با سرمایه ثبت شده ۷۱۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ از محل سود سهام محقق شده ۰ میلیون ریال درآمد داشته است.

تدبیر طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ از محل سود سهام محقق شده ۲۵۸ میلیارد تومان درآمد داشته است.

شرکت سرمایه گذاری تدبیر هم اکنون ۲۰ درصد شرکت پالایشی پارسیان با ارزش ۶۷ هزار میلیارد تومانی، ۲۰ درصد سهام نفت پارس با ارزش ۱۶ هزار میلیارد تومان و ۱۹.۵ درصد سهام شرکت قند دزفول، ۱۶.۵ درصد بیمه پارسیان و ۷ صندوق یی تی اف، ۲ شرکت سرمایه گذاری، کارگزاری تدبیرگران فردا و ... را دارد که هر کدام از این شرکت ها در یک سال گذشته علاوه بر سودسازی، ارزندگی بالایی کسب کرده اند، به همین دلیل مورد توجه سرمایه گذاران است.

این شرکت در بین پنج هلدینگ مالی برتر کشور قرار دارد و با افزایش مستمر منافع ذینفعان از طریق بهینه سازی سبد کسب و کار و ارائه خدمات متنوع مالی در جایگاه خوبی قرار گرفته و هم اکنون با تبدیل شدن به مرکز تأمین مالی شرکت‌ها و در اجرای پروژه های اقتصادی هم نقش فعالی ایفا می کنند.

شرکت گروه سرمایه‌گذاری تدبیر سهامی خاص با هدف مدیریت سبد متنوعی از سهام شرکت‌های موجود در بورس اوراق بهادار، در طول سال‌های فعالیت خود، همواره به عنوان یک شرکت پیشرو و خلاق در بازار سرمایه‌ی کشور نقش‌آفرینی کرده است. در حال حاضر بیش‌ترین وزن سبد سرمایه‌گذاری شرکت، به سرمایه‌گذاری در نهادهای مالی شامل خدمات مالی، بانک، بیمه، لیزینگ، کارگزاری بورس اوراق بهادار، سبدگردان و تأمین سرمایه، اختصاص یافته است.

در چهارچوب تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، این شرکت با اولویت های قرار گرفتن در بین پنج هلدینگ مالی برتر کشور، افزایش مستمر منافع ذی‌نفعان از طریق بهینه‌سازی سبد کسب‌وکار و ارایه‌ی خدمات متنوع مالی و تبدیل شدن به مرکز تأمین مالی را، به منظور ارایه‌ی خدمات به شرکت‌ها و پروژه‌های زیر مجموعه‌ گروه توسعه اقتصادی تدبیر، در دستور کار خود قرار داده است.

کد خبر: ۲۶۷٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha