۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
پروازهای فوق العاده «هما» به فرودگاه نجف اشرف
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد

پروازهای فوق العاده «هما» به فرودگاه نجف اشرف

قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از برقرار شدن پروازهای فوق العاده هما به فرودگاه نجف خبر داد.

به گزارش بازار، حسام قربانعلی با اشاره به ماه‌های پُرفضیلت پیش‌روی رجب وشعبان و درخواست هموطنان برای حضور در عتبات عالیات گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای بهره‌مندی از فیوضات این ایام پر برکت در راستای پاسخگویی به تقاضای مسافران عتبات، این پروازها را در مسیر تهران به نجف وبرعکس برقرار کرد.

وی افزود: این پروازها برای روزهای سه شنبه ۲۶، پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ برنامه ریزی شده است؛ پروازها با شماره ۶۷۱ در روزهای یاد شده از فرودگاه حضرت امام (ره) به مقصد نجف اشرف انجام خواهد شد و با شماره پرواز ۶۷۰ از فرودگاه نجف اشرف به مقصد تهران مراجعت می کند.

قربانعلی خاطرنشان‌کرد: برنامه ریزی برای افزایش پروازهای این مسیر در دست اقدام است.

وی درباره تهیه بلیت این پروازها بیان‌داشت: بلیت این پروازها درحال حاضر در سایت هما به نشانی www.iranair.com عرضه شده است. علاوه بر این هموطنان برای خرید بلیت این پروازها می‌توانند به دفاتر فروش هما مراجعه یا با شماره تلفنی ۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی هما تماس حاصل کنند.

سخنگوی هما درباره تدوام این پروازها، گفت: هدف هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران کسب رضایت مسافران در شبکه پروازی هما است و با توجه به ماه‌های معظم، در صورت استقبال تعداد پروازها افزایش خواهد داشت.

کد خبر: ۲۶۷٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha