۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
معلمان خرید خدمات آموزشی ۴ ماه حقوق دریافت نکردند
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

معلمان خرید خدمات آموزشی ۴ ماه حقوق دریافت نکردند

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه معلمان خرید خدمات آموزشی ۴ ماه حقوق دریافت نکردند، گفت: گویا حتی نامه آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در این کشور هیچ اثری ندارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی با انتقاد از بی برنامگی وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی در قبال معلمان خرید خدمات آموزشی، عنوان کرد: جمعی زیادی از معلمان خرید خدمات آموزشی، نهضت سواد آموزی و پیش دبستانی مسائل و مشکلات خود را در میان گذاشتند که متأسفانه هیچ توجهی به آن‌ها نمی‌شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدم مسئولیت پذیری سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش در قبال این نیروها به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه بیش از ۴ ماه از به کارگیری نیروهای خرید خدمات آموزشی می‌گذرد، هیچ اتفاقی در قبال پرداخت حقوق و بیمه این عزیزان رخ نداده است.

وحیدی یادآور شد: گویا حتی نامه آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در این کشور هیچ اثری ندارد و دستورات وی بعد از گذشت ۲ ماه از صدور نامه روی زمین مانده و هیچ اتفاقی برای بهبود شرایط نیروهای خرید خدماتی رقم نخورده است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: نیروهای خرید خدمات آموزشی مطالباتی از گذشته نیز داشته و در ۴ ماه اخیر هم هیچ دریافتی نداشتند و مشخص نیست در شرایطی که هیچ پرداختی ندارند، این معلم باید با چه روحیه و انگیزه‌ای وارد کلاس درس شود.

کد خبر: ۲۶۷٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha