۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
تهیه و اجرای پروژه آرمان شهر گردشگری در مازندران
یک فعال حوزه دانش بنیان خبر داد؛

تهیه و اجرای پروژه آرمان شهر گردشگری در مازندران

ساری- شیخ الاسلامی، یک فعال حوزه دانش بنیان و مدیرعامل شرکت پایدار خلاق گردشگری از تهیه و اجرای طرح آرمان شهر گردشگری خبر داد و گفت: ۲۱ مورد گردشگری در این طرح پوشش داده می شود.

عبدالرزاق شیخ الاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه گردشگری پایدار نیاز توسعه است، از تهیه طرح و پروژه آرمان شهر گردشگری برای ایجاد اشتغال پایدار خبر داد.

وی با عنوان این که توسعه پایدار نوعی پاسخ دادن به نیازهای اجتماع و زیست بوم است، گفت: دو سال است که روی طرح آرمان شهر گردشگری در حال کار هستیم و می تواند به توسعه گردشگری کمک کند.

مدیرعامل شرکت پایدار گردشگری با اظهار این که به صورت میدانی زمینی برای اجرای پایلوت پروژه گردشگری آرمان شهر درنظر گرفته شده است، گفت: این طرح به صورت پایلوت در زمینی در نوشهر اجرا می شود.

این فعال حوزه دانش بنیان ایجاد شبه جزیره گردشگری با ساختار مشخص و هدفمند گفت: در فاز اول هفت نفر به عنوان اعضای اصلی و ۱۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم فعالیت می کنند.

شیخ الاسلامی تصریح کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد ظرفیت بنادر ما خالی است و برنامه ریزی برای ارتقای این ظرفیت ها مستلزم بهره گیری از توان نخبگان و متخصصان است.

وی گفت: حمل ونقل از زیرساخت های مهم شهر به شمار می رود و این طرح در آرمان شهر گردشگری مورد توجه قرار گرفته است و در مجموع ۲۱ مدل گردشگری در این پروژه مورد توجه قرار دارد.

کد خبر: ۲۶۷٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha