۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
تیم ۵ نفره برای نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها در بوشهر و شهرستان ها
استاندار بوشهر تاکید کرد:

تیم ۵ نفره برای نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها در بوشهر و شهرستان ها

بوشهر- استاندار بوشهر از تشکیل تیم ۵ نفره شامل صمت، جهاد، اصناف، تعزیرات و بسیج اصناف برای نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها در بوشهر و شهرستان ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: دشمن برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات اسفندماه تلاش می کند و باید به گونه ای عمل کنیم که با مشارکت حداکثری مردم، دشمنان ناامید شوند.

وی با مقایسه خدمات نظام اسلامی با رژیم پهلوی افزود: حجم و کیفیت خدمات نظام اسلامی قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: رژیم فاسد پهلوی، وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و کشور را به ورطه تباهی کشاند و باعث عقب ماندگی کشور شد.

محمدی زاده با تاکید بر لزوم برنامه ریزی شایسته برای دهه فجر تصریح کرد: فرمانداران، روسای ستاد دهه فجر شهرستان ها هستند و باید در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی و اقتصادی پررنگ ظاهر شوند و از ظرفیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز استفاده کنند.

وی به اتحاد و همدلی مردم و مسئولان استان بوشهر اشاره کرد و یادآور شد: بحمدالله با این همدلی، شاهد حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت و عمران و آبادانی هستیم.

استاندار بوشهر بر لزوم نظارت دقیق بر بازار برای کنترل قیمت ها تاکید کرد و گفت: در شهرستان ها و همچنین در مرکز استان، تیم های تخصصی برای نظارت بر بازار تشکیل شده که بر اساس گزارش این تیم، اصناف منصف، تشویق و متخلفان نیز تنبیه و جریمه می شوند.

محمدی زاده بیان کرد: تعزیرات، اصناف، صمت، جهاد و بسیج اصناف اعضای این تیم تخصصی هستند که انتظار می رود، تاثیر لازم را بر قیمت ها داشته باشد.

وی به اهمیت انتخابات اسفند ماه اشاره و اضافه کرد: مسئولان در راستای تشویق مردم در انتخابات، اهتمام ورزند تا شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

کد خبر: ۲۶۷٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha