۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
بدون نیاز به نصاب با تایل ترموود کفپوش زیبا بساز! (صرفه جویی ۱۰۰درصد در هزینه نصب)

بدون نیاز به نصاب با تایل ترموود کفپوش زیبا بساز! (صرفه جویی ۱۰۰درصد در هزینه نصب)

یکی از مصالح نوین برای استفاده به عنوان کفپوش، تایل ترموود است که از نصب آسانی برخوردار است و شما میتوانید با کمی دقت و بدون نیاز به نصاب تایل ترموود را نصب کنید.

به گزارش بازار، یکی از مصالح نوین برای استفاده به عنوان کفپوش، تایل ترموود است که از نصب آسانی برخوردار است و شما میتوانید با کمی دقت و بدون نیاز به نصاب تایل ترموود را نصب کنید. در این مقاله مراحل و روش نصب تایل ترموود بدون نصاب به شما آموزش داده می شود.

یکی از تاثیر گذار ترین مناطق در فضای داخلی یا خارجی ساختمان، کفپوش آن است. مصالح زیادی برای پوشش کف ساختمان استفاده می شوند ولی همه آن ها علاوه بر قیمت و هزینه بالا، مقاومت و طول عمر بالایی ندارند. در این بین تایل ترموود به عنوان مقاوم ترین و بهترین کفپوش ساختمان کاربرد ها و مزایای بسیاری دارد. در این مقاله مزایای تایل های ترموود را بیان می کنیم. سپس ابزار ها و مراحل نصب آن را نیز بررسی می کنیم. در انتها نیز معتبر ترین مرکز خرید تایل ترموود را معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با تایل ترموود

تایل ترموود همانطور که از اسمش پیداست، از چوب ترمو ساخته می شود و یک صفحه مربع یا مستطیل شکل است که به عنوان کفپوش در فضای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. تایل های ترمووود یک زیره پلاستیکی مقاوم و محکم دارند که توسط آن، به یکدیگر متصل شده و سطح زمین را می پوشانند. تایل های ترمووود چیدمانی شبیه به کاشی دارند و به راحتی در هر محیطی نصب می شوند. زیره پلاستیکی این تایل ها باعث می شود تا چوب ترمو از زمین فاصله داشته و هوا در زیر کفپوش جریان داشته باشد. به همین دلیل آب و رطوبت زیر کفپوش جمع نمی شوند و تایل های ترمو دچار پوسیدگی، ترکیدگی، تغییر سایز و ... نمی شوند. تایل ترموود در برابر آسیب های محیطی و شرایط سخت آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی دارد. از این رو به عنوان بهترین و با دوام ترین کفپوش در فضا های خارجی مانند تراس، بالکن، روف گاردن، کفپوش حیاط و ... استفاده می شود. همچنین می توانید از این کفپوش در محیط های مرطوب مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه و ... استفاده کنید.

برای ساخت تایل ترموود از چوب های مرغوب و با کیفیت ترموود استفاده می شود. این چوب ابتدا در خلاء تحت فشار و دمای بالا قرار گرفته و طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت، مقاومت آن افزایش می یابد. پس از فرایند ترمو سازی، چوب مورد نظر توسط اره های مخصوص در ابعاد ۱۵ تا ۳۰ سانتی متری بریده شده و زیره پلاستیکی مخصوص روی آن نصب می شود. زیره پلاستیکی در تایل ترمووود مرغوب، کیفیت بالایی داشته و تحمل فشار و وزن بالا را دارد. اگر در ساخت این تایل ها از زیره های پلاستیکی نا مرغوب و قدیمی استفاده شود، با گذشت مدت زمان کوتاهی زیره دچار شکستگی می شود.

قیمت تایل ترموود

مزایای استفاده از تایل ترموود به عنوان کفپوش

مصالح دمده و قدیمی بسیاری مانند سیمان، سرامیک، سنگ، انواع کاشی، پارکت و ... به عنوان کفپوش استفاده می شوند. ولی این متریال ها مقاومت و دوام کافی را ندارند و پس از گذشت مدل زمان کوتاهی، نیاز به تعویض و تعمیرات دارند. ولی کفپوش مدرن و جدید تایل ترموود به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد، در طولانی مدت می تواند استفاده شود و هزینه اضافی برای تعمیر یا نگهداری نیاز ندارد. این کفپوش مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه مطلب آن ها را بررسی می کنیم.

  1. مقاومت بالا: تایل ترمووود به دلیل تولید از چوب محکم ترموود، دارای مقاومت بسیار بالایی است. چوب ترمو مقاومت بیشتری نسبت به چوب های طبیعی در برابر فشار، ضربه، وزن و ... دارد. این ویژگی باعث می شود تا این محصول برای استفاده در مکان هایی با تردد بالا مناسب باشد.
  2. مقاومت در برابر رطوبت: تایل ترمووود مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. بنابراین می توان از آن در فضا های باز و بیرونی یا محیط های مرطوب مانند سرویس بهداشتی، حمام و ... به راحتی و در طولانی مدت استفاده کرد.
  3. ظاهر زیبا و طبیعی: تایل ترمووود دارای ظاهری طبیعی و زیبا است. با استفاده از این کفپوش زیبایی و جذابیت محیط مورد نظر افزایش می یابد. 
  4. نصب آسان: نصب تایل ترمووود نیازی به حضور نصاب حرفه ای ندارد. نصب تایل های ترمو به دلیل داشتن زیره پلاستیکی بسیار آسان و سریع انجام می شود و هر فرد می تواند آن ها را به راحتی نصب کرده یا جابجا کند. 
  5. کاهش هزینه ها: علاوه بر قیمت مناسب تایل ترمووود، از آن جایی که نصب آن نیز نیاز به زیر سازی سختی ندارد و به راحتی با زیره های مخصوص به یکدیگر و زمین متصل می شوند، هزینه های خرید و نصب این محصول تا حد بسیاری کاهش می یابد.

وسایل و ابزار مورد نیاز برای نصب تایل ترموود

برای نصب تایل های ترموود نیاز به ابزار و وسایل خاصی نیست. از طرفی نصب این متریال به قدری راحت است که هر فرد می تواند پس از تهیه و خرید تایل ترمو، به راحتی آن را در هر محیطی نصب کند.  این ویژگی ها باعث شده تا تایل ترموود به عنوان یک متریال خاص، جذاب، پر طرفدار و کاربردی شناخته شود. در ادامه مطلب لیست ابزار و وسایلی که برای نصب تایل ترموود نیاز است را بیان می کنیم.

مراحل نصب تایل ترموود

  • تایل ترمووود: مهم ترین و اصلی ترین متریال برای اجرای یک کفپوش یا دیوارپوش خاص و زیبا، تایل ترموود است. می توانید از فروشگاه های معتبر این محصول را در رنگ بندی متنوع و ابعاد مورد نیازتان خریداری کنید. 
  • زیره پلاستیکی: یکی دیگر از اجزای مهم تایل های ترموود زیره پلاستیکی آن ها است که باید بسیار مقاوم و محکم باشد. این زیره جریان هوا را از زیر تایل ها عبور می دهد و از ایجاد آسیب و پوسیدگی جلوگیری می کند. 
  • پیچ گالوانیزه: پیچ ها و یراق آلاتی که برای نصب تایل ترموود استفاده می شوند، باید کاملا ضد آب باشند تا در معرض رطوبت و آسیب های آب و هوایی دچار زنگ زدگی و آسیب نشوند.
  • رنگ آمیزی: یکی از روش های افزایش مقاومت و زیبایی تایل های ترموود، رنگ کردن آن توسط رنگ های مخصوص است.

مزایای نصب تایل ترموود توسط خودتان

با وجود اینکه نصب تایل ترموود کاری بسیار راحت و سریع است، افراد زیادی هنوز هم به دنبال نصاب حرفه ای هستند. در صورتی که با نصب تایل ترموود توسط خودتان، نیازی به پرداخت دستمزد نصاب ندارید و هزینه های اجرا تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد. نصب تایل ترمو توسط هر شخص مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه مطلب آن ها را ذکر می کنیم.

  1. اطمینان از کیفیت نصب و اجرا
  2. یادگیری مراحل نصب و تعمیر و عدم نیاز به حضور تعمیرکار
  3. صرفه جویی در زمان
  4. صرفه جویی در هزینه های نصب

قیمت تایل ترمووود

مراحل نصب آسان تایل ترموود

همانطور که گفتیم نصب تایل ترموود کاری بسیار راحت و سریع است که توسط هر فردی قابل انجام است. ولی بهتر است قبل از نصب، نکات مهم و روش نصب این محصول را بدانید تا بتوانید به راحتی و بر اساس اصول، کفپوش یا دیوارپوش تایل ترمو را در هر محیطی نصب و اجرا کنید. در ادامه مطلب مراحل کلی نصب آسان این متریال کاربردی، زیبا و با دوام را بیان می کنیم.

  • در مرحله اول باید متراژ و ابعاد فضای مورد نیاز را اندازه گیری کنید و بر اساس متراژ مورد نیاز تایل های ترموود را خریداری کنید. 
  • سپس کفپوش قبلی را برداشته تا سطحی هموار تر ایجاد شود و نصب تایل ترموود نیز راحت باشد. 
  • قبل از نصب محل مورد نظر را بشویید و اجازه بدهید تا خشک شود. 
  • در زیره های پلاستیکی موجود در تایل های ترموود، زبانه و فاق هایی برای نصب راحت وجود دارد. برای نصب تایل ترموود باید این زبانه و فاق ها را درون هم قرار داده و توسط پیچ گالوانیزه به هم متصل کنید.

تایل های ترموود به راحتی قابل جابجایی و جدا کردن هستند. بنابراین می توانید در صورت نیاز آن ها را جابجا کرده یا دکوراسیون محیط را توسط این تایل های کاربردی تغییر بدهید.

خرید تایل ترموود از آذر وود

مجموعه آذر وود به دلیل تولید و عرضه انواع ترموود با کیفیت و مرغوب با قیمتی مناسب به عنوان بهترین و معتبر ترین مرکز خرید تایل ترمو در ایران معرفی و شناخته می شود. این مجموعه با سابقه، انواع تایل ترموود را در پروفیل های ۳ و ۶ در ضخامت ۱۴ و ۱۹ میلی متر تولید و به بازار عرضه می کند. قیمت تایل های ترموود در این مجموعه نیز نسبت به سایر فروشندگان بسیار مقرون به صرفه تر و مناسب تر عرضه می شود. علاوه بر تایل ترموود محصولاتی مانند الوار ترموود، چوب روسی، لمبه چوبی و ... نیز در این مجموعه با تنوع رنگی و ابعادی بالا و قیمتی مناسب تولید می شود. برای دیدن محصولات و سفارش آنلاین و سریع از آذر وود می توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس azarwood.com مراجعه کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تایل ترمو می توانید به صفحه قیمت تایل ترموود مراجعه کنید. برای مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب آذر وود نیز می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۳۵۱۱۸۴ تماس حاصل فرمایید.

کد خبر: ۲۶۷٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha