۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
مرغ منجمد وارداتی در قزوین توزیع شد
از امروز؛

مرغ منجمد وارداتی در قزوین توزیع شد

قزوین- زمانی، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از آغاز طرح توزیع و عرضه مرغ منجمد وارداتی در سطح این استان خبر داد.

جمشید زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از آغاز طرح توزیع و عرضه مرغ منجمد وارداتی در سطح این استان خبر داد و گفت: مرغ منجمد وارداتی با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در تعاونی های مصرف کارمندی، کارگری و فروشگاه های زنجیره ای برای مصرف خانوار عرضه می شود.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف حمایت از مصرف کنندگان ، ثبات قیمت مرغ گرم و تعادل بخشی بازار اجرا می شود. در ضمن از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده عرضه مرغ منجمد با قیمت بالاتر از قیمت مصوب مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: بازرسان این سازمان بصور مستمر و منظم بر نحوه توزیع کالاهای اساسی به ویژه مرغ منجمد نظارت دارند.

زمانی از توزیع ۴۳۲ تن مرغ منجمد در سطح این استان طی نه ماهه امسال خبر داد و افزود: این میزان مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار ، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای دی ماه سال جاری تاکنون ۲۶ تن مرغ منجمد در سطح شهرستانهای استان توزیع شده که این روند ادامه دارد، لذا شهروندان می توانند از مراکز عرضه فروش مرغ منجمد در شهرستان‌های محل سکونت به خرید این مرغ با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان اقدام کنند.

کد خبر: ۲۶۷٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha