۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
نصب ۳۳۳۸ «کنتور فهام» برای چاه های کشاورزی گلستان
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان خبر داد:

نصب ۳۳۳۸ «کنتور فهام» برای چاه های کشاورزی گلستان

گرگان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: از مجموعه پنج هزار و ۲۳۰ چاه کشاورزی در استان گلستان، سه هزار و ۳۳۸ مورد مجهز به کنتور فهام شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان، علی اکبر نصیری اظهار کرد: با نصب سه هزار و ۳۳۸ کنتور فهام برای چاه های کشاورزی گلستان، می توانیم امیدوار باشیم در مصرف برق صرفه جویی بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر نزدیک به ۱۰ هزار کنتور دیماندی و سه فاز در استان گلستان وجود دارد که در مرکز پایش کنتورهای فهام کنترل می شود.

نصیری ادامه داد: علاوه بر قرائت کنتورها کار اصلی که در این مرکز انجام می شود، بحث کنترل بار مشترکین صنعت، تجاری و کشاورزان است.

وی متذکر شد: شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با هشت هزار و ۵۰۰ مشترک دیماندی و سه فاز به منظور گذر از پیک مصرف برق در تابستان انعقاد تفاهم دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با بیان اینکه پتانسیل صرفه جویی مصرف برق بر اساس این تفاهم نامه ها بالغ بر ۱۰۰ مگاوات است، تأکید کرد: با همکاری صورت گرفته دریکی از روزهای گذشته بالغ بر ۸۰ مگاوات صرفه جویی در این بخش اتفاق افتاده است.

وی افزود: در چند روز گذشته میانگین ۱۰۰ مگاوات صرفه جویی داشتیم و توانستیم که اوج مصرف برق را مدیریت کنیم و این مهم باعث شده که به صنعت برق کشور کمک شود و استان گلستان در نقطه سبز قرار گیرد.

کد خبر: ۲۶٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha