۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
ضرورت پرداخت بخشی از بدهی دولت به قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)
رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

ضرورت پرداخت بخشی از بدهی دولت به قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)

کوچی رضایی، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) توان مهندسی بالایی دارد، حال اگر دولت بتواند بخشی از بدهی های خود به قرارگاه را پرداخت کند، قرارگاه می تواند با توان بالاتری کار کرده و ۸۱ پروژه مهم و استراتژیک کشور را تا پایان دولت دوازدهم به پایان خواهد رسید.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی، با اشاره به نشست مشترک نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران این قرارگاه، گفت: در شرایط کنونی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) پروژه های سخت و مهم کشور را در دست اجرا دارد، این در حالی است که در این وضعیت قرارگاه حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد.

ضرورت پرداخت بخشی از بدهی دولت به قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) توان مهندسی بالایی دارد و در این شرایط شرکتهای  خصوصی فراوانی با قرارگاه در حال همکاری هستند، حال اگر دولت بتواند بخشی از بدهی های خود به قرارگاه را پرداخت کند، قرارگاه می تواند با توان بالاتری کار کرده و ۸۱ پروژه مهم و استراتژیک کشور را تا پایان دولت دوازدهم به پایان خواهد رسید.

با پرداخت بدهی، ۸۱ پروژه استراتژیک تا پایان دولت به اتمام می رسد
وی تصریح کرد: یکی دیگر از مسائل، تأمین پروژه های عمرانی از طریق جذب سرمایه از بورس است، با این روش می توان نقدینگی های جامعه را به سمت اهداف مذکور هدایت کرد که قطعا تمام تلاش خود را برای تحقق این مسئله انجام می دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: نشست بعدی با مدیران قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) هفته آینده در کمیسیون عمران مجلس برگزار می شود و تمام مسائل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

کد خبر: ۲۶٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha