۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
ددی وود معتبرترین نمایندگی خرید رنگ ترمووود (ترموود)

ددی وود معتبرترین نمایندگی خرید رنگ ترمووود (ترموود)

فروشگاه ددی وود به عنوان معتبرترین عرضه کننده ترموود و رنگ ترمووود به قیمت کارخانه در ایران میباشد.

به گزارش بازار، جهت محافظت همه جانبه از چوب ترمووود به عنوان یکی از المان‌های فوق العاده کاربردی در نمای ساختمان، رنگ آمیزی ترمووود یک راه حل بسیار موثر است. این فرآیند، تغییر سیمای چوب ترموود که حاصل طبیعی شرایط آب و هوایی است را به حداقل می‌رساند. در نتیجه، از خاکستری شدن رنگ چوب نما به مرور زمان و کاسته شدن از سطح زیبایی و کیفیت آن جلوگیری می‌شود. برای این کار نه تنها باید با انواع رنگ ترمووود آشنا باشید، بلکه لازم است مراحل رنگ آمیزی ترموود را نیز دانسته و اصول و نکات این کار را بدانید. اگر می‌خواهید اطلاعاتی مفید در این باره کسب کنید، در این نوشتار با ما همراه باشید. 

 چوب مزایای مهم و شناخته شده‌ای دارد که باعث گشته اند این متریال از هزاران سال پیش تاکنون در زندگی انسان نقش مهمی داشته باشد. از طرفی، به خوبی می‌دانیم که چوب بعد از سال‌ ها دچار فرسودگی و پوسیدگی می‌ شود و رنگ قهوه‌ ای و جذاب خود را از دست داده و رنگ خاکستری به خود می‌ گیرد. این امر حاصل طبیعی قرار گرفتن چوب در معرض عوامل محیطی است. نمونه این امر در مناطق روستایی بیشتر به چشم می‌ خورد. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی به راحتی می‌توان با این مشکل مقابله کرد. خرید رنگ ترمووود و اجرای صحیح آن در حال حاضر بهترین و مهم‌ترین راه پیشگیری از تغییر رنگ چوب ترموود است. 

اهمیت رنگ آمیزی کردن ترمووود 

اشعه‌های خورشیدی بیش از هر عامل دیگر می‌توانند علت تخریب و پوسیدگی مواد در طبیعت باشند. مواد به کار رفته در نمای بیرونی ساختمانی نیز از این قضیه مستثنی نبوده و گاهی بیشترین تاثیر را از اشعه ماورا بنفش خورشیدی می‌پذیرند. چرا که به صورت شبانه روزی در معرض این اشعه‌ها قرار می‌گیرند و بیش از هر سطح دیگر مستعد تغییر رنگ و پوسیدگی هستند. چوب ترموود نمونه بارز متریال‌هایی است که به صورت گسترده در نماهای ساختمانی در فضاهای باز و بیرونی به کار می‌رود و مراقبت از آن اهمیت دارد. 

از آنجایی که حساسیت چوب ترموود در مقایسه با المان‌های دیگر بیشتر است، این متریال همواره نیازمند مراقبت های بهتر  می باشد. پوشش دادن سطوح بیرونی چوب ترمووود با رنگهای مرغوب از آن جهت حائز اهمیت است که:

  1. تاثیر اشعه‌ های مخرب آفتاب را به حداقل می‌ رساند.
  2. مانند نوعی لایه حفاظتی عمل می‌کند و مانع از پوسیدگی‌ های ناشی از عوامل محیطی می‌ شود.
  3. تا حدودی از تجمع آلودگی و هر عامل پوسنده چوب جلوگیری می‌کند.
  4. بر جنبه زیبایی و جذابیت چوب می‌ افزاید و رنگ قهوه‌ ای و جذاب آن را ثبات می‌ بخشد.
  5. از تنوع رنگ ترمووود به منظور خلق نماهای جذاب و متفاوت می‌ توان بهره‌مند شد.
  6. اجرای این پوشش بر روی سطوح بیرونی آسان است.
  7. هزینه‌ اجرای رنگ ترمووود در مقایسه با مزایای آن بسیار به صرفه و اقتصادی است.
  8. لایه‌ های رنگ از ماندگاری نامحدود برخوردار می‌ باشند.
  9. مواد رنگ ترمووود سازگار با محیط زیست بوده و استفاده از آنها بی‌ خطر است.
  10. پوسیدگی چوب به تعویق می‌ افتد و مراقبت از نماهای چوبی آسان‌ و کم هزینه می‌ شود.

انواع رنگ ترمووود را بشناسید

دانش به کار رفته در تولید انواع رنگ ترموود متفاوت بوده و حاصل آن روی کار آمدن گونه‌های مختلفی از این محصول است. اگرچه تمام این محصولات را می‌ توان در دو نوع رنگ ترمووود پایه آب و پایه روغن دسته‌بندی نمود. اما، هر محصول طیف‌ های رنگی متنوعی را شامل می‌ شود.

رنگ ترمووود پایه آب:

  • از خصوصیات مهم این رنگ‌ها به تنوع رنگ بالای آنها تا حدود ۲۰ رنگ مجزا و مختلف می‌ توان اشاره کرد. از آنجایی که این محصول بر پایه آب است، پس از اجرا و پوشش دهی سطح مورد نظر، بر روی آن لایه ایجاد نمی‌کند، بلکه در بافت چوب نفوذ پیدا می‌کند. این خصوصیت نوعی مزیت برای آن هم به حساب می‌آید. چرا که از این طریق مقاومت چوب در برابر اشعه‌ های خورشیدی افزایش پیدا می‌ کند. بنابراین، رنگ و کیفیت آن ثابت می‌ ماند. در نتیجه، بر اساس تجاربی که در این زمینه به دست آمده، رنگ‌ های پایه آب معمولاً گزینه‌ های بهتری برای سطوح چوبی بیرونی که همواره در معرض تابش مستقیم خورشید قرار می‌ گیرند، هستند.

رنگ ترمووود پایه روغنی:

  • رنگ‌ های روغنی ترمووود معمولاً به صورت شفاف و بی‌ رنگ تولید می‌ شوند. از خصوصیات بارز این رنگ‌ های ارزشمند این است که علاوه بر محافظت نمودن از سطح مورد نظر در برابر عواملی همچون اشعه‌های خورشیدی، به آن جلا و زیبایی هم می‌ بخشند. به همین علت، در اماکنی که محافظت از آنها اهمیت دارد و در عین حال زیبایی نیز مهم است، به کار می‌ روند. به طور مثال، از این نوع رنگ برای پوشش دادن ترمووود های کف ساختمان بسیار استفاده می‌ گردد.

تنوع رنگی که در انواع رنگ ترمووود وجود دارد، دست خریدار را باز می‌گذارد تا بر اساس سلیقه خود بتواند از آنها استفاده کند. رنگ بندی چوب ترمو هر نوع رنگ تیره و مات، نیمه مات و رنگ های شفاف و روشن را در بر می گیرند. بنابراین، حتی در مواقعی که تمایل دارید رنگ طبیعی چوب ثابت مانده و تغییر نکند نیز از رنگ های ترمووود می‌ توان بدون محدودیت استفاده کرد. 

 راهنمای خرید رنگ ترمووود

 مراحل رنگ آمیزی ترموود

رنگ آمیزی سطوح از جمله رنگ آمیزی ترمووود کاری نسبتا ساده می‌باشد که شگرد خاصی نیاز ندارد. بنابراین همه می‌توانند به راحتی از پس این کار برآیند. اما، این کار به تجهیزات و تجربه کافی نیاز دارد. به علاوه، برای آنکه ماندگاری رنگ بالا رود و بهترین تاثیرات را داشته باشد، رعایت برخی نکات اهمیت دارد. از جمله اینکه بهتر است پیش از هر کاری سطح مورد نظر را پاک و عاری از هر گونه آلودگی کنیم. همچنین، در صورتی که سطح مورد نظر نیازمند ترمیم میباشد، لازم است قبل از رنگ آمیزی چوب ترمو، این عمل صورت پذیرد. به علاوه، بهتر است که شرایط دمایی مناسب برای خشک شدن سطح مورد نظر برقرار باشد.

مراحل رنگ آمیزی ترمووود معمولا در چهار مرتبه تکمیل می‌شوند. همچنین بین مراحل رنگ آمیزی ترمووود معمولاً یک تایم استراحت ۲۴ ساعته در نظر گرفته می‌ شود تا عملیات خشک شدن تکمیل و سطح برای انجام مرحله بعد آماده شود. در اولین مرحله مواد پایه را در یک محل مناسب و حوض مانند می‌ریزند و سپس چوب‌ها را در آن غوطه ور می‌کنند. آنگاه خارج کرده و بعد از آنکه مواد اضافه آنها گرفته شد، آنها را در مکانی مناسب قرار می‌دهند تا خشک شوند. 

در مرحله دوم، رنگ آمیزی ترمووود صورت می‌ پذیرد. به این منظور، کل سطح چوب را با رنگ مورد نظر پوشش می‌دهند. آنگاه به طور مجدد در مکانی به مدت ۲۴ ساعت قرار می‌دهند تا به خوبی خشک شوند. در مرحله سوم بار دیگر اقدام به رنگ آمیزی ترمووود با همان رنگ قبلی می‌شود و مراحل خشک شدن تکرار می‌گردد. در مرحله نهایی، یک لایه تاپ کات به منظور ثابت کردن رنگ، افزایش ماندگاری و بالا بردن مقاومت آن در برابر آفتاب بر روی سطح نهایی به طور کاملاً یکنواخت اسپری می‌ شود. این مرحله نیز به فرصت کافی به مدت ۲۴ ساعت برای خشک شدن نیاز دارد. 

راهنمای خرید رنگ ترمووود

خرید رنگ ترموود شاید کاری آسان به نظر برسد و از طریق فروشگاه های چوبی گوناگون به راحتی قابل انجام باشد. اما، خرید یک رنگ خوب که نیاز شما را به خوبی تامین کند و با قیمت‌های به صرفه قابل خریداری باشد، قطعاً دقت بیشتری می‌طلبد. اگرچه امروزه رنگ های ترموود با برندهای مختلف در بازارها موجود هستند. اما، انتخاب یک محصول مطمئن از بین بیشمار رنگ ترمووود کار هر کسی نیست! در نتیجه به هنگام خرید رنگ ترموود رعایت برخی نکات ضرورت دارد؛ از جمله اینکه: تا حد امکان خرید رنگ ترمووود از طریق مراکز شناخته شده و مطمئن صورت پذیرد. خرید رنگ ترمووود به صورت تخصصی و با کمک کارشناسان و افراد آشنا در این زمینه باید انجام شود. از خرید محصول از طریق مراکز ناشناخته به طور جدی جلوگیری به عمل آید.

 خرید رنگ ترموود

قیمت رنگ ترموود چقدر است؟

 قیمت رنگ ترمووود بدون شک یک فاکتور مهم برای خریدار رنگ ترمووود است که اهمیت آن به اندازه کیفیت بالای محصول منتخب می باشد. جالب است بدانید که با خرید مستقیم و بی‌ واسطه این محصول، امکان تهیه آن با حداقل قیمت‌ها و ارزان تر از هر جای دیگر وجود دارد. مراکز اصلی و نمایندگی‌ های فروش از جمله مراکزی هستند که بهترین شرایط خرید رنگ ترموود را برای مشتریان خود مهیا می‌کنند. 

ددی وود معتبرترین نمایندگی رنگ ترمووود 

از مهم‌ترین انتظاراتی که خریداران از مراکز فروش رنگ ترموود دارند، ارائه محصولات با تضمین کیفیت و اصالت و با بهترین قیمت‌های روز می‌باشد. همچنین، خرید آنلاین که می‌تواند دسترسی به این محصول را آسان کند، باید به سهولت امکان‌پذیر باشد. 

 قیمت رنگ ترمووود

فروشگاه چوبی ددی وود به عنوان یکی از مراکز تخصصی فعال و موفق در حوزه فروش مستقیم برندهای مرغوب رنگ ترمووود و مشتقات چوب ترمووود، از جمله فروشگاه های آنلاین خوش سابقه در سطح کشور است که بهترین شرایط خرید را برای مشتریان خود فراهم ساخته است. تنوع محصولات در این مجموعه بالا است و خریداران از اقصی نقاط کشور می توانند به صورت تضمینی خرید خود را در آن به انجام برسانند. 

کد خبر: ۲۶۶٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha