۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
معطلی کالا های وارداتی در گمرک | عدم تخصیص ارز، چالش تولیدکنندگان صنایع روشنایی است
مدیر فروش شرکت صنایع روشنایی «بلان» انتقاد کرد؛

معطلی کالا های وارداتی در گمرک | عدم تخصیص ارز، چالش تولیدکنندگان صنایع روشنایی است

گرگان- خسروجردی، مدیر فروش شرکت صنایع روشنایی «بلان» عدم تخصیص ارز توسط بانک مرکزی را از چالش های تولیدکنندگان صنایع روشنایی عنوان کرد و گفت: این مسئله سبب معطلی ۴ ماهه کالا های وارداتی در گمرک می‌شود

سروش خسروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سال های اخیر تنش در بازار ارز موجب شده تا تولید کننده برای واردات مواد اولیه خود با مشکلات عدیده ای روبه رو شود.

مدیر فروش شرکت صنایع روشنایی بلان افزود: یکی دیگر از چالش های تولیدکنندگان صنایع روشنایی عدم تخصیص ارز توسط بانک مرکزی است که موجب شده تا برخی از مواد در انبار گمرک های کشور به مدت سه تا چهارماه معطل مانده و ترخیص نشود.

وی با بیان این موضوع که شرکت صنایع روشنایی بلان در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده، یادآورشد: در حال حاضر نمایندگی این شرکت در ۲۴ استان کشور ایجاد شده و مردم از محصولات این مجموعه استقبال خوبی دارند.

خسروجردی افزود: هدف اصلی این شرکت تولید محصولات با کیفیت بالا و مصرف حداقل انرژی است.

مدیر فروش شرکت صنایع روشنایی بلان ادامه داد: در حال حاضر تولیدات این شرکت به کالاهایin door درون ساختمان محصور شده اما در اهداف میانی، محصولات out door مانند پروژکتوها، چراغ های پارک و خیابان نیز به تولیدات این مجموعه افزوده خواهد شد.

به گفته وی، مجموعه صنایع روشنایی بلان در نظر دارد جامعه را دراستفاده از نور خوب و مضرات بهره مندی از نور بد آگاه کند.

مدیر فروش شرکت صنایع روشنایی بلان با بیان این موضوع که صنعت ساختمان در ایران در حوزه ساخت و معماری از کیفیت مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: متاسفانه فعالان صنعت ساختمان به طراحی نور در ساختمان اهمیت چندانی نمی دهند.

وی اضافه کرد: شرکت صنایع روشنایی بلان در حوزه طراحی نورپردازی به مصرف کنندگان خدمات رایگان ارائه می دهد و توصیه می کنیم تا سازندگان به نورپردازی سازه ها اهمیت ویژه ای بدهند.

کد خبر: ۲۶۶٬۶۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha