۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
طراحی و تغییر نقشه دفتر کار با پارتیشن اداری

طراحی و تغییر نقشه دفتر کار با پارتیشن اداری

در گذشته معمولا دفاتر طراحی ساده‌ای داشتند؛ اما امروزه مدیران دفاتر سعی می‌کنند دکوراسیون و همچنین طراحی خوبی برای دفتر خود داشته باشند.

بازار: در گذشته معمولا دفاتر طراحی ساده‌ای داشتند؛ اما امروزه مدیران دفاتر سعی می‌کنند دکوراسیون و همچنین طراحی خوبی برای دفتر خود داشته باشند. وجود یک طراحی خوب و عالی می‌تواند تا حد قابل توجه‌ای به جذب مشتری منجر شود. یکی از روش‌هایی که می‌توان طراحی و نقشه دفتر کار را تغییر داد، استفاده از انواع پارتیشن اداری است که تاثیر قابل توجه‌ای در دکوراسیون دفتر کار دارد. باید به صورت ماهرانه از آن برای طراحی استفاده کرد تا باعث تقویت روحیه کارمندان و مشتریان شده و همچنین روند فعالیت‌ها را تا حد قابل توجه‌ای بهبود بخشد.

تغییر دفتر کار با پارتیشن اداری

مدیران دفاتر معمولا برای تغییر طراحی دفتر خود از طراحان اداری می‌پرسند که پارتیشن اداری می‌تواند گزینه مناسبی برای تغییر طراحی باشد یا خیر. خرید پارتیشن اداری، در واقع یک روشی فوق العاده برای طراحی و تغییر نقشه دفتر کار به شمار می‌رود. برای رسیدن به نتیجه مطلوب، ابتدا باید با انواع پارتیشن‌های اداری آشنا شد و مزایای آن را دانست، تا بتوان بهترین پارتیشن را برای دفتر خود انتخاب کرد و طراحی فوق العاده داشت.

طراحی و تغییر نقشه دفتر کار با پارتیشن اداری

آشنایی با انواع پارتیشن اداری

پارتیشن‌ها انواع گوناگونی دارند، برای اینکه بتوان تغییر خوبی در طراحی دفتر کار ایجاد کرد ابتدا باید با انواع پارتیشن‌ها آشنا شد. در ادامه به معرفی برخی از پارتیشن‌های اداری خواهیم پرداخت.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه‌ای، فضا را بزرگ‌تر نشان داده و زیبایی زیادی در دفتر کار به وجود می‌آورد. برای حفظ حریم خصوصی نیز می‌توان از شیشه‌های مشبک در پارتیشن استفاده کرد. اگر با توجه به رنگ‌های به کار رفته در لوگو خود پارتیشن شیشه ای را سفارش دهید، تغییر فوق العاده‌ای در طراحی دفتر کار خود ایجاد می‌کنید.

پارتیشن متحرک

این نوع پارتیشن‌ها قابلیت جابه‌جایی دارند و به‌دلیل وجود چرخ در زیر آن‌ها می‌توان به راحتی در هرجای دفتر کار آن‌ها را انتقال داد و طراحی را هر زمان که لازم بود تغییر داد. حتی اگر زمانی دفتر کار خود را تغییر دادید می‌توانید آن‌ها را بسته‌بندی کرده و با خود ببرید.

پارتیشن آکوستیک

این نوع پارتیشن‌ها عایق مناسبی برای صدا هستند و تا حد زیادی صدا را کاهش می‌دهند. این نوع پارتیشن‌ها معمولا از موادی مانند چوب، پشم، فوم و... ساخته می‌شوند. در دو مدل دو جداره و تک جداره موجود هستند. همچنین علاوه‌بر عایق صدا، عایق حرارتی نیز هستند و سرما و حرارت را از خود عبور نمی‌دهند و باعث حفظ دمای محیط می‌شوند.

پارتیشن چوبی یا ام دی اف

چوب نیز در ساخت پارتیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار مقاوم بوده و قابل حمل و جابه‌جایی است. برای محیط کار گزینه مناسبی است و معمولا تا سقف نیز نصب نمی‌شوند.

پارتیشن آلومینیومی

یکی از پرطرفدارترین انواع پارتیشن‌ها برای محیط‌ها و دفاتر پر رفت و آمد، پارتیشن آلومینیومی است که دارای مقاوت بالایی بوده و در دو نوع یک جداره و دو جداره وجود دارد. پارتیشن آلومینیومی در واقع از چوب، شیشه و آلومنیوم ساخته شده است. این نوع پارتیشن برای اینکه زیباتر به نظر بیاید معمولا در آن از شیشه سکوریت ساده یا کرکره استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از پارتیشن

استفاده از پارتیشن مزایای زیادی برای طراحی و تغییر نقشه دفتر کار دارد که برخی از این مزایا در زیر آمده است.

  • نسبت به طراحی‌های دیگر در دفاتر معمولا مقرون‌به‌صرفه است.
  • زیبایی زیادی را برای دفتر کار به ارمغان می‌آورد، حتی می‌توان نام دفتر را نیز روی پارتیشن قرار داد که زیبایی را چندین برابر کند.
  • پارتیشن‌ها قابلیت جابه‌جایی دارند و به‌دلیل وجود چرخ‌هایی که بر زیر آن‌ها قرار دارد می‌توان به راحتی و در کم‌ترین زمان طراحی را تغییر داد.
  • برخی از آن‌ها عایق صدا بوده و برای دفاتر شلوغ مناسب‌اند.
  • عایق حرارت نیز هستند و باعث تعادل دمای محیط می‌شوند.
  • نگهداری و تمیز کردن آن‌ها نسبت دیوارها برای جداسازی بسیار ساده‌تر است.
  • یک نمای مدرن برای محیط دفتر به وجود می‌آورد.
  • پارتیشن اداری بادوام بوده و عمر طولانی دارد.

خرید پارتیشن اداری از مجموعه آفن

آفن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و فروشندگان پارتیشن اداری است. این مجموعه محصولات باکیفیتی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. برای مشاهده محصولات این مجموعه به وبسایت https://afn-co.com/ مراجعه کنید. شماره تماس مجموعه آفن 8399-021 می‌باشد، شما می‌توانید از طریق این شماره با کارشناسان تماس بگیرید و برای خرید پارتیشن اداری مشاوره دریافت کنید.

طراحی و تغییر نقشه دفتر کار با پارتیشن اداری

سخن پایانی

یکی از روش‌هایی مقرون‌به‌صرفه برای طراحی و تغییر نقشه دفتر کار، پارتیشن اداری است. چرا که با توجه به مزایا فراوانی که دارد می‌تواند بهترین گزینه برای طراحی دفتر کار باشد. امروزه اکثر دفاتر کار از حالت ساده خارج شده و به سمت مدرن رفته‌اند. با پارتیشن اداری می‌توان زیبایی و مدرن بودن را برای دفتر کار تجربه کرد. برای انتخاب پارتیشن اداری برای دفتر کار ابتدا با انواع آن آشنا شوید و سپس متناسب با نیاز و سلیقه خود آن‌ها را خریداری و استفاده کنید.

کد خبر: ۲۶۶٬۶۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha