۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
تصویب صندوق های ETF بیت کوین این هفته تعیین تکلیف خواهد شد
رویترز:

تصویب صندوق های ETF بیت کوین این هفته تعیین تکلیف خواهد شد

در پی آخرین تصمیمات اخذ شده از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در خصوص صندوق های ETF بیت کوین، خبرگزاری رویترز از احتمال تصویب نهایی این صندوق ها در هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ در پی آخرین تصمیمات اخذ شده از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در خصوص صندوق های ETF بیت کوین طی روز جمعه هفته گذشته، خبرگزاری رویترز از احتمال تصویب نهایی این صندوق ها در هفته جاری خبر داد.

رویترز به نقل از یک منبع آگاه نزدیک به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد که این موضوع در قالب فرم S-۱ به کمیسیون ارائه شده که این فرم مختص اسناد مربوط به تصویب نهایی صندوق های مالی است.

این منبع آگاه، زمان احتمالی تصویب نهایی صندوق های ETF بیت کوین را سه شنبه الی چهارشنبه اعلام کرده است.

به گفته کارشناسان، تصویب نهایی صندوق های ETF بیت کوین می تواند منجر به جهش قیمت این رمزارز و سایر آلتکوین های بازار شود. با اینحال، بسیاری از آنها معتقدند که حتی عدم تصویب این صندوق از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نیز نمی تواند منجر به افت شدید قیمت بیت کوین در بازار شود.

«آندره دراگوش» رئیس تیم تحقیقاتی گروه ETC معتقد است که علیرغم اصلاح قیمت اخیر بازار، همچنان باید منتظر تصویب نهایی صندوق ETF و ورود آن به بازار وال استریت بود. به گفته وی، تاکنون بیش از ۱۲ درخواست رسمی از سوی کارگزاری های بزرگ در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به منظور تاسیس صندوق ETF بیت کوینی به ثبت رسیده که تاکنون، کمیسیون به هیچ یک از آنها پاسخ قطعی نداده است.

کد خبر: ۲۶۶٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha