۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
تکمیل کمربند طلایی سبلان از اولویت‌های اصلی حوزه گردشگری اردبیل است
استاندار اردبیل:

تکمیل کمربند طلایی سبلان از اولویت‌های اصلی حوزه گردشگری اردبیل است

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: تکمیل کمربند طلایی سبلان یکی از پروژه ‌های اولویت ‌دار در حوزه زیرساخت ‌های گردشگری است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه بررسی اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری اردبیل اظهار کرد:‌ از اولویت‌های مهم و اساسی در راستای رونق گردشگری در استان، توسعه و بهبود زیرساخت‌های گردشگری بوده که به این منظور اعتبارات لازم اختصاص می‌یابد.

وی یکی از پروژه‌های اولویت‌دار در حوزه زیرساخت‌های گردشگری را تکمیل کمربند طلایی سبلان برشمرد و بیان کرد:‌ با احداث این کمربند طلایی پیمودن مسیر سه ساعته از مشگین‌شهر تا سردابه و سرعین به ۴۵ دقیقه کاهش خواهد یافت و فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری در این مسیر ایجاد می‌شود.

استاندار اردبیل افزود:‌ در سفر زمستان گذشته رئیس جمهوری اعتبارات لازم برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل اختصاص یافته بود که توزیع آن برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان آغاز شده است.

بهنام‌جو افزود: علاوه بر پروژه‌های کمربند طلایی سبلان، طرح‌های پیست آلوارس، پیست اوجور، ازناو و اندبیل خلخال، پیرازمیان، ماسوله ماجولان و ژئو پارک کوثر از جمله مکان‌ها و پروژه‌های گردشگری استان  اردبیل بوده که نیازمند ایجاد زیرساخت است و اعتبار لازم برای آن‌ها اختصاص می‌یابد.

وی با قدردانی از تلاش و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه و به ویژه اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل در این حوزه عنوان کرد: با استفاده از اعتبارات مصوب ویژه زیرساخت‌ها و جاده‌های دسترسی به مناطق گردشگری، روند اجرا و تامین این زیرساخت‌ها تسریع می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های لازم برای مناطق مختلف گردشگری در استان از شمال تا جنوب شناسایی شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای زیرساخت‌ها انجام می‌شود تا با توسعه زیرساخت‌ها شاهد رونق بخش گردشگری اردبیل باشیم.

کد خبر: ۲۶٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha