۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
انتقاد منظور به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره نحوه تخصیص قیر رایگان
عضو کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد

انتقاد منظور به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره نحوه تخصیص قیر رایگان

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند که قیر رایگان همانند سال ۱۴۰۲ به دستگاه‌های مختلف اختصاص یابد که این مصوبه انتقاد سازمان رئیس سازمان برنامه و بودجه را در پی داشت.

به گزارش بازار، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به نشست یکشنبه شب کمیسیون تلفیق بودجه تصریح کرد: اعضای کمیسیون تلفیق با لایحه دولت مبنی بر تخصیص ۲۰ همت به قیر رایگان به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی موافقت کردند.

وی اظهار داشت: طبق این مصوبه وزارت راه و شهرسازی مقدار قیر معین شده را از وزارت نفت تحویل گرفته و همانند سال ۱۴۰۲ در سال آینده نیز بین دستگاه‌های مورد نظر توزیع خواهد کرد.

میرتاج الدینی افزود: این مصوبه انتقاد رئیس سازمان برنامه و بودجه را به همراه داشت، منظور معتقد بود که نحوه توزیع قیر رایگان باید در اختیار دولت باشد و در نتیجه توزیع قیر رایگان بین دستگاه‌های مختلف دقیق‌تر انجام خواهد شد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز(یکشنبه) کمیسیون تلفیق رئیس سازمان امور مالیاتی در دفاع از تبصره‌های لایحه بودجه در حوزه مالیاتی گفت که برنامه ما برای سال آینده کشف فرار مالیاتی است و می‌خواهیم از کسانی که درآمدهای میلیاردی دارند و مالیات پرداخت نمی‌کنند مالیات بگیریم و برنامه ما فشاری را بر اقشار متوسط و ضعیف جامعه تحمیل نخواهد کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی دیگر عضو کمیسیون تلفیق بودجه نیز در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: اعضای کمیسیون در نشست امشب مصوب کردند که اگر پالایشگاه آبادان روزانه بیش از ۳۷۰ هزار بشکه نفت پالایش کند ۲۳۰ میلیون یورو و اگر در هر روز بیش از ۴۳۰ بشکه نفت پالایش کند علاوه بر ۲۳۰ میلیون یورو، ۴۷۰ میلیون یورو دیگر نیز دریافت خواهد کرد تا برای توسعه فازهای پالایشی خود به مصرف برساند.

وی افزود: همچنین طبق مصوبه کمیسیون بنا شد تا شرکت ملی نفت مابه‌التفاوت قیمت نفت و میعانات گازی و سایر خوراک ها را از شرکت‌های زیر مجموعه خود دریافت کند که در لایحه دولت تنها به نفت و میعانات گازی اشاره شده بود که در کمیسیون سایر خوراک‌ها نیز اضافه شد.

کد خبر: ۲۶۶٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha