فروش ارزان قیمت تبلت ترفند کلاهبرداری بود
رئیس پلیس فتا:

فروش ارزان قیمت تبلت ترفند کلاهبرداری بود

رئیس پلیس فتا از دستگیری متهمی خبر داد که با ترفند فروش تبلت ارزان قیمت از بیش از ۲۰ نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش بازار، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی خبر داد که تحت عنوان فروش تبلت ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: شخصی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و اعلام کرد فردی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی فروش تبلت از وی کلاهبرداری کرده است.

شاکی در ادامه گفت: در فضای مجازی مشغول جستجو بودم که در یک صفحه اینستاگرامی تبلیغی از تبلت‌های باکیفیت و جدید با قیمت‌های مناسب را مشاهده کرده و بدون بررسی هویت گردانندگان صفحه مذکور یک تبلت خریداری کردم اما بلافاصله پس از واریز وجه من را بلاک کرده و دیگر پاسخی از آنها دریافت نکردم.

رئیس پلیس فتا پایتخت با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کرده و پس از انجام اقدامات تخصصی و بکارگیری فنون تجربی و علمی گردانندگان صفحه مذکور را شناسایی کردند اعلام کرد: پس از هماهنگی‌ با مقام قضائی مجرم در یکی از مناطق غرب تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به افزایش تعداد شکات به بیش از ۲۰ نفر در روند رسیدگی پرونده و ارزش مالی حدود پنج میلیارد ریالی کلاهبرداری افزود: متهم پس از حضور در پلیس فتا اظهار داشت که با راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی و تبلیغات این صفحه به بهانه فروش تبلت با قیمت مناسب مراجعه کنندگان را ترغیب به پرداخت بیعانه قبل از ارسال کرده و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تلفن نبوده است.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: فریب ظاهر زیبا و پر رنگ و لعاب صفحات اینستاگرامی را نخورند و خریدهای خود را فقط از فروشگاه‌های معتبر و دارای مجوز و یا سایت و بسترهای رسمی آنها در فضای مجازی انجام دهند.

کد خبر: ۲۶۶٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha