۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
مزایده عمومی واگذاری گواهی کشف محدوده‌های طلادار کشور
رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور خبر داد

مزایده عمومی واگذاری گواهی کشف محدوده‌های طلادار کشور

شهیدی، رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور از مزایده عمومی واگذاری گواهی کشف محدوده‌های طلادار کشور خبر داد.

به گزارش بازار، علیرضا شهیدی، معاون وزیر صمت با اعلام این خبر گفت: سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در نظر دارد محدوده‌های طلادار دارای گواهی اکتشاف خود را از طریق مزایده عمومی، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شرایط مندرج در اسناد مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت واگذار کند.

به گفته شهیدی، این محدوده‌ها در شهرستان بزمان (چاه‌نلی) استان سیستان و بلوچستان، شهرستان پیرانشهر(خراپه) در استان آذربایجان‌غربی و شهرستان تربت‌حیدریه (شادمهر) در استان خراسان‌رضوی واقع شده‌اند.

به نقل از روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهادات مزایده‌ گران و بازگشایی پاکت‌ها از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام می‌شود و مزایده‌گران می‌بایست در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق کنند.

مهلت بارگذاری پیشنهادات در سامانه ستاد و همچنین تحویل پاکت الف به دبیرخانه سازمان زمین‌شناسی به نشانی میدان آزادی، بلوار معراج، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۲۵ دی ماه جاری است.

کد خبر: ۲۶۶٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha