۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
نصب ۷۳۶ کنتور حجمی هوشمند بر روی چاه‌های مجاز تهران
در راستای حراست از منابع آب صورت گرفت؛

نصب ۷۳۶ کنتور حجمی هوشمند بر روی چاه‌های مجاز تهران

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران از نصب ۷۳۶ دستگاه کنتور حجمی هوشمند بر روی چاه‌های پروانه دار از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش بازار، بهزاد پارسا اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی افت سطح آب زیرزمینی و برداشت‌های بی‌رویه و بدون برنامه از آبخوان‌ها و همچنین به منظور مدیریت منابع آب و کنترل میزان بهره‌برداری از چاه‌های پروانه‌دار و کمک به تعادل بخشی منابع آب‌های زیرزمینی دشت‌ها، ضروری است تمامی چاه‌های پروانه‌دار به کنتور حجمی و هوشمند مجهزشوند.

وی افزود: امورهای منابع آب شرکت آب منطقه‌ای تهران در راستای انجام تکالیف قانونی و با پیگیری‌های به عمل آمده نسبت به نصب ۷۳۶ دستگاه کنتور حجمی و هوشمند توسط مالکین با مصارف صنعت، خدمات، کشاورزی و خانگی حوزه عملکرد اقدام و این گام مهمی در جهت مدیریت مصرف بر منابع آب زیرزمینی است.

پارسا با تاکید بر اینکه نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌های دارای پروانه بهره‌برداری، یکی از پروژه‌های مهم طرح تعادل بخشی بوده است، تصریح کرد: به منظور کنترل برداشت آب از چاه‌ها در قانون توزیع عادلانه آب به نصب کنتورهای هوشمند حجمی توسط مالکان تصریح شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه بیشترین تعداد نصب کنتورهای هوشمند توسط امورهای منابع آب تهران و پردیس و ورامین انجام شده است، خاطر نشان کرد: شرکت آب منطقه‌ای تهران بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد داشت.

کد خبر: ۲۶۶٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha