۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
تسهیلات برای تعمیر و تغییرکاربری شناورهای دریایی داده می شود
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی:

تسهیلات برای تعمیر و تغییرکاربری شناورهای دریایی داده می شود

ساری- محمودی، مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی گفت: تسهیلات مورد نیاز از سوی این صندوق برای تعمیر و ساخت و تغییر کاربری شناورها کشتی ها در صنایع داخلی داده می شود.

ساعد محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان این که فعالان صنایع دریامحور می توانند از تسهیلات و آورده این صندوق استفاده کنند، افزود: برای تامین و تغییر کاربری شناورها در کارخانه های کشتی سازی تسهیلات داده می شود.

وی با بیان این که منابع ما محدود است، افزود: در حال حاضر ۱۰ درصد سرمایه صندوق تامین شده است.

وی با عنوان این که صدور ضمانت نامه برای شرکت در پروژه ها و توسعه صنایع دریایی انجام می شود، افزود: تسهیلات مورد نیاز برای تعمیر کشتی ها در صنایع داخلی داده می شود.

محمودی به امضای تفاهمنامه با صندوق پژوهش در مازندران اشاره کرد و گفت: صندوق پژوهش و فناوری مازندران به تازگی شکل گرفت و درصدد حمایت آن هستیم.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی با عنوان این که این صندوق نوپا است، تجهیز منابع مالی را اولویت اول صندوق بیان کرد و گفت: مقرر است ۱۰ درصد کرایه حمل مایعات نفتی و گاز که به مبدا و یا مقصد ایران بارگیری می شوند، به این صندوق واریز شود.

وی گفت: در این راستا لایحه ای در مجلس وجود دارد و ضروری است نمایندگان به تقویت این صندوق بپردازند و اگر منابع مالی تامین شود، مشکلی برای حمایت از صنایع دریامحور نداریم.

کد خبر: ۲۶۶٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha