۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
شرکت ملی صنایع پتروشیمی حامی پتروشیمی زنجان است
معاون وزیر نفت:

شرکت ملی صنایع پتروشیمی حامی پتروشیمی زنجان است

زنجان- معاون وزیر نفت گفت: طرح اوره و آمونیاک (پتروشیمی) زنجان با توجه به حمایت‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای حل برخی مشکلات، با بیش از ۵۳ درصد پیشرفت در مسیر ساخت و تکمیل قرار گرفته است.

به گزارش بازار و به نقل از پتروشیمی زنجان، مرتضی شاه‌میرزایی که در حاشیه سفر استانی رئیس جمهوری به زنجان، از طرح پتروشیمی زنجان بازدید کرد، افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی از اوایل فعالیت دولت سیزدهم، ساخت و تکمیل طرح پتروشیمی زنجان را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: مسائل اولیه این طرح با توجه به تلاش‌های مدیرعامل و عوامل مجموعه که ساخت طرح را پیگیری کردند حل شده است و امروز با توجه به بازدید انجام شده باید گفت که این طرح در مسیر ساخت قرار گرفته و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: مجریان طرح، مطالبات مردم را جدی گرفته‌اند و این طرح پتروشیمی، بیش از ۵۳ درصد پیشرفت دارد و در گام نخست پیگیر هستیم که طرح با توجه به برنامه جدیدی که تدوین شده ساخته شود سپس طرح‌های زنجیره ارزش آن مطالعه و اجرایی شود.

وی تاکید کرد: به سهام‌داران مردمی اطمینان می‌دهم با توجه به اراده‌ای که در شرکت ملی صنایع پتروشیمی وجود دارد و با حل برخی مشکلات، این طرح بر اساس برنامه جدید وارد مدار تولید شود و سهام‌داران به آرزوی دیرینه خود برسند.

کد خبر: ۲۶۶٬۲۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha